مردم این روستا سال هاست تنها چشم امیدشان به مسولین شهرستان و استان می باشد که شاید از سوی مسولین برای آن ها کاری حاصل شود، اما در حالیکه برخی مسئولین سلیمان تپه را به فراموشی سپردند ولی عده ای بدون نام و نشانی در حال خدمت مخلصانه به مردم روستای سلیمان تپه می باشند.

جنگ جاریست جهاد همچنان باقیست/ "سلیمان تپه" گلویی خشک اما لبی خندان دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، این روزها هر کسی با هر رنگ و لباسی در حال خدمت است، از کمک به بیماران کرونایی گرفته تا مردم روستاهای محروم به امید اینکه این کمک ها شاید بتوانند دلی را شاد کنند.

خدمت رسانی اهالی بسیج در همه عرصه ها زبان زد خاص و عام بوده و برای آن ها فرقی ندارد جنس خدمت چگونه باشد بلکه چیزی برای آن ها اهمیت دارد این است صدای مظلومی را بشنوند و به یاریش بشتابند.

خدمت رسانی جهادگرانی بسیجی حوزه مقاومت بسیج غرب گرگان بهانه ای شد تا خبرنگار ما همراه با فرمانده جهادگران راهی روستای محروم سلیمان تپه شود، روستایی که سال هاست دچار مشکلات و معضلات فراوانی هستند، اما مردمانی از جنس جهاد و شهادت دارد که با سختی ها روز را شب می کنند.

اگر بخواهیم کمی راحت صحبت کنیم مردم این روستا سال هاست تنها چشم امیدشان به مسولین شهرستان و استان می باشد که شاید از سوی مسولین برای آن ها کاری حاصل شود، اما در حالیکه برخی مسئولین سلیمان تپه را به فراموشی سپردند ولی عده ای بدون نام و نشانی در حال خدمت مخلصانه به مردم روستای سلیمان تپه می باشند.

به گفته مردم خود روستا، تنها ارگانی که همیشه به فریادشان رسیده است همین بچه های بسیجی بودند حتی بدون اینکه درخواستی از آنها کرده باشند.

این روزها جهادگران بسیجی حوزه مقاومت عاشورا غرب گرگان از فرمانده حوزه تا بسیجیان مخلص که به یاری مردم روستای سلیمان تپه آمدند تا کمی از مشکلات کم آبی و قطعی آب شُرب آنها را مرتفع نمایند.

تانکر آب ٢٠هزار لیتری سپاه نینوا گلستان روزانه به این روستا می آید و با همراهی جهادگران بسیجی آب شُرب را بین اهالی روستا توزیع می‌ کنند.

اما امروزه مردم ناراحت اما امیدوارند ناراحت از عدم نگاهی که به آن ها در طول این چند سال شده و امیدوار به تغییر و ضع موجود، گاهی سطح انتظارات آن ها تا جایی می رود که تنها به حضور مسوولان و جهادگران بین خود امیدوار می شوند و به همین موضوع دلخوش اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار