فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس درشرق استان گلستان با تاکید برضرورت خدمت بدون منت و صادقانه همه مسوولان نظام و دولت به مردم، از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای خواست تا هرگونه کم‌کاری و سهل‌انگاری احتمالی مسوولان در مسیر خدمت رسانی را بدون تعارف و شفاف به مردم بگویند.

خبرنگاران کم‌کاری مسوولان را بدون تعارف به مردم بگویند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، سرهنگ رمضانعلی قاسم‌پور روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهارداشت: خبرنگاران از فعالان بی‌ادعا اما بسیار تاثیرگذار در عرصه آگاهی بخشی به جامعه هستند و مردم نیز به آنها اعتماد دارند.

وی با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی از خبرنگاران ایرنا، از تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران در انعکاس اخبار و رویدادها قدردانی کرد و گفت: بخش زیادی از آگاهی مردم نسبت به وقایع و رویدادها از جمله دوران‌ هشت سال دفاع مقدس، حوادث و بلایای طبیعی و مسائل روز جامعه مانند ویروس کرونا و مشکلات این بیماری بر سلامت عمومی و بخش‌های مختلف، مرهون تلاش شبانه روزی قشر زحمتکش خبرنگار است.

سرهنگ قاسم‌پور افزود: خبرنگاران همواره با روحیه انقلابی و جهادی و نیز تفکر بسیجی بدون کوچکترین ادعایی حتی در خیلی مواقع با صرف وقت و هزینه شخصی برای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مردم تلاش می‌کنند که جای تقدیر فراوان دارد.

فرمانده سپاه گنبدکاووس اضافه کرد: اکنون میزان اعتمادی که مردم نسبت به خبرنگاران رسانه‌های رسمی کشور دارند به هیچ عنوان قابل مقایسه با اطلاع رسانی‌های غیر موثق فعالان در فضای مجازی نیست.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه باید از فرصت اعتماد مردم، برای بیان مسائل، مشکلات و مطالبات گروه‌های مختلف جامعه و تقویت این اعتماد به بهترین شکل استفاده کنند.

سرهنگ قاسم‌پور گفت: جمهوری اسلامی ایران در عصر جدید خیلی حرف‌ها برای گفتن دارد که این وظیفه اصحاب رسانه است تا با رویکرد واقعی گزارشات مناسب را آماده و به سرتاسر جهان مخابره کنند.

گنبدکاووس با حدود ۳۷۵ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار