رئیس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس گفت: در هفته دولت و در راستای پیشگیری از حاشیه‌نشینی در شهرهای کوچک و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها تعداد ۴۴۸ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ۴۴۸ واحد مسکونی روستایی در گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ مرتضی صابری در حاشیه آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری پروژه‌های هفته دولت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در هفته دولت تعداد ۶۵۴ پروژه با اعتبار ۴۴ میلیارد تومان و بهره‌مندی یک‌هزار و ۳۲۶ خانوار در شهرستان کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: تعداد ۴۴۸ واحد مسکن روستایی در راستای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها و ایجاد حاشیه‌نشینی در شهرهای کوچک با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی احداث ۱۹۶ واحد مسکن روستایی با ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز آغاز شد.

وی ادامه داد: در اجرای طرح هادی روستاها نیز، طرح هادی روستای «پشمک پناده» از حوزه بخش مرکزی شهرستان با اعتبار 2 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

صابری با اشاره به طرح مسکن جوانان گفت: در سطح استان گلستان در راستای جهش تولید، عرضه مسکن مورد نیاز جامعه هدف روستایی، کمک به رونق تولید، اشتغال و اقتصاد روستایی، کنترل قیمت زمین و مسکن به ویژه در روستاها و عوامل دیگر طرح مسکن جوانان در ۲۰۰ روستا استان هدف‌گذاری شده که سهم شهرستان گنبدکاووس ۳۲ روستا است.

وی بیان کرد: امید داریم در دولت سیزدهم بتوانیم اتفاقات خوبی را در حوزه مسکن و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی رقم بزنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار