رئیس سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: این پسر بچه 3 ساله‌ که ظهر روز یکشنبه به داخل چاهی به عمق 10 متر سقوط کرده بود، با تلاش آتش نشانان ایستگاه شماره هفت از داخل چاه خارج شد.

نجات معجزه آسای کودک سه ساله از کام مرگ در چاه ای به عمق 10 متری

به گزارش گلستان ۲۴؛ موسی الرضا صفری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: کودک 3 ساله گرگانی به خاطر سهل انگاری خانواده و بازیگوشی در چاه خشک و عمیق پیدا شد.

رئیس سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: این پسر بچه 3 ساله‌ که ظهر روز یکشنبه به داخل چاهی به عمق 10 متر سقوط کرده بود، با تلاش آتش نشانان ایستگاه شماره هفت از داخل چاه خارج شد.

وی در بیان جزئیات این حادثه عنوان کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط کودکی به داخل چاه، ستاد فرماندهی آتش نشانی گرگان ساعت 13:05دقیقه یکشنبه آتش نشانان را از ایستگاه شماره هفت به محل حادثه در انتهای جرجان سوم، اعزام کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گرگان ابراز کرد: بنا به اظهار اهالی محل کودک حادثه دیده، کودک 3 ساله ای هنگام بازی با توجه به آشنا نبودن با محیط ناگهان درون چاه خشک موجود در نزدیکی زمینی در خاکی انتهای جرجان سوم سقوط کرده است . اهالی محل با دیدن این صحنه بلافاصله با آتش نشانی تماس گرفته و درخواست کمک می کنند.

صفری افزود: آتش نشانان ایستگاه شماره هفت به محض رسیدن به محل حادثه به سرعت مشغول عملیات شدند و با استفاده از ابزار و تجهیزات مخصوص نجات وارد چاه شده و این کودک 3 ساله را که در چند قسمت از بدن دچار آسیب دیدگی شده بود از داخل چاه بیرون آورده و تحویل پدر و عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گرگان تصریح کرد: از شهروندان خواستاریم کودکان را از بازی در محل ها و زمین هایی که آشنایی ندارند منع نمایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار