فخرالدین گفت: از ظرفیت گشت های موتوری بسیج برای خرید لوازم و مایحتاج بیماران کرونایی کمک می گیریم.

کمک گشت های موتوری بسیج برای خرید مایحتاج بیماران کرونایی

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ وحید فخرالدین به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در مرحله نخست طرح شهید سلیمانی در 90 محله شهرستان و روستاهای تابعه محله اسلامی تعریف کردیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: با محوریت فرمانده پایگاه بسیج، روحانی محله، هیئت امناء، مسئول خانه بهداشت، پاسگاه محل، معتمدین و رئیس هیئت های مذهبی شورای محله شکل گرفته که در عرصه های مختلف از جمله پیشگیری از اپیدمی کرونا فعالیت می کنند.

 

فخرالدین بیان کرد: یکی از این اقدامات نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی است و از طریق این شورا در صورت تخلف به نانوایی ها و هیئت های مذهبی تذکر داده می شود.

 

وی افزود: مرحله دوم بیماریابی است و تلاش می کنیم که بیمارانی که در خانه بستری هستند را شناسایی کنیم و اگر عزیزی در شهرستان گرگان مبتلا به کرونا شده حتما پایگاه بسیج و یا روحانی محل را درجریان بگذارد و برای این افراد خدماتی در نظر گرفتیم.

 

این مقام مسئول بیان کرد: از ظرفیت گشت های موتوری بسیج برای خرید لوازم و مایحتاج این بیماران کمک می گیریم، پخت غذای گرم نیز برای بیماران کرونایی در دستور کار قرار دارد و بیمارانی که شرایط پخت غذا نداشند برای آنها غذا طبخ می کنیم.

 

فخرالدین تاکید کرد: در ایام محرم تلاش شد که سوگواره حسینی در فضای باز برگزار شود و هیئت های مذهبی به این مهم اهتمام داشتند و پایگاه های بسیج نیز بر آن نظارت داشتند.

 

وی بیان کر: در حوزه پوشاک و لوازم التحریر بسته هایی تهیه شده و امیدواریم بتوانیم در آستانه بازگشایی مدارس این بسته های لوازم التحریر را در اختیار دانش آموزان قرار دهیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان متذکر شد: ضدعفونی 172 مسجد و توزیع یک هزار و 700 لیتر اقلام بهداشتی و ضدعفونی، راه اندازی 6 کارگاه تولید ماسک و تولید و عرضه رایگان به هیئت های مذهبی از دیگر اقدامات بسیجیان شهرستان گرگان در این ایام به شمار می رود.

 

فخرالدین افزود: با استفاده از گروه های جهادی تخصصی، بهداشتی و درمانی 100 نفر از بسیجیان پرستار و پزشک در شهرستان گرگان به کارگیری شدند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار