مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از رتبه نخست بنیاد شهید گلستان در ارائه خدمات مطلوب آموزشی به جامعه ایثارگری در کشور خبر داد.

رتبه نخست بنیاد شهید گلستان در ارائه خدمات مطلوب آموزشی به جامعه ایثارگری

به گزارش گلستان ۲۴؛ اسرافیل وزیری در گفتگو با خبرنگار گلستان ما بابیان این خبر گفت:مهم ترین محور وظایف این اداره کل برنامه‌ریزی، هماهنگی، نظارت و رسیدگی به امور آموزشی و تحصیلی جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران از دوره پیش دبستانی تا دانشگاه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگری استان گلستان ادامه داد: از آنجایی که کنترل و نظارت به عنوان یکی از مهم‌ترین وظایف سالم و کارآمد به شمار می‌رود لذا یکی از وظایف مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران ارتباط با مراکز آموزش عالی و آموزشی در سطح استان است.

وزیری بیان کرد: همانطور که در گذشته عنوان شد بنیاد شهید و امور ایثارگران با برخورداری از سه هزار دانشجو و یک هزار و ۴۹۰ دانش آموز  ایثارگر توانست خدمات مطلوبی را ارائه کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان اضافه کرد: از بین یک هزار و ۴۹۰ دانش آموز ۴۳۳ نفر از آنها در ۳۳ مدرسه شاهد و ۸۰۰ نفر در مدارس پراکنده اعم از کار و دانش، غیرانتفاعی ها و هیئت امنایی ها وغیره تحصیل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بیش از سه هزار دانشجوی ایثارگر در بیش از ۷۰ دانشگاه و موسسه فعالیت دارند.

این مقام مسئول با قدردانی از حوزه معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید گلستان و روسا و کارشناسان آموزشی استان، گفت: این لوح نیز به پاس همکاری تمام همکاران ما در سطح استان گلستان به این اداره کل تعلق گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار