فرماندار گرگان گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس ازمنظرشکلی ومحتوایی بایدبگونه ای باشدکه برای جوانان جاذبه داشته باشد.

برنامه های هفته دفاع مقدس باید محتوای جذاب برای جوانان داشته باشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از گرگان؛ محمد حمیدی در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره جانفشانی ها وایثارگریهای شهدای ۸ سال دفاع مقدس اظهار کرد: ابعاد و زوایای مختلف دوران دفاع مقدس باید برای جوانان به نحو ارزنده و مظلوبی تشریح و تبیین شود.

وی افزود: پاسداشت خون شهدا و زنده نگاه  داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جان فشانی های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود.

وی ادامه داد:  نسل جدید این آینده سازان کشور باید بدانند که این موفقیت ها و پیشرفت هایی که در زمینه های مختلف بوجود آمده است مرهون ایثارگری های چه کسانی بوده است.

فرماندار گرگان تصریح کرد:  برنامه های هفته دفاع مقدس ازمنظرشکلی ومحتوایی بایدبگونه ای باشدکه برای جوانان جاذبه داشته باشد.

ایشان تاکید کرد:  با توجه به شرایط امروز جامعه و شیوع ویروس کرونا که برگزاری بسیاری از برنامه‌ها به صورت تجمعی امکان‌پذیر نیست، برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید در قالب نشر کلیپ محتوای در بستر و محوریت فضای مجازی برگزار شود.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار