رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی مردمی رئیسی در گلستان گفت: انتخاب استاندار توانمند بومی یکی از مطالبات مردم گلستان است.

انتخاب استاندار بومی یکی از مطالبات مردم گلستان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام سیدعلی طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: انتخاب استاندار حق وزیر کشور بوده اما عرف است که بعد از انتخابات، فعالان سیاسی، احزاب و نمایندگان مجلس در این زمینه فعال شده و پیشنهادات خود را مطرح می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی مردمی رئیسی در گلستان بیان کرد: این بار هم چنین اتفاقی افتاده و شورای ائتلاف که جزو ستادهای فعال رئیسی در گلستان بود با هم اندیشی افرادی را به عنوان گزینه پیشنهادی تصدی استانداری گلستان معرفی کرده است.

وی اضافه کرد: هیئت موسس شورای ائتلاف تشکیل جلسه داد و پس از بررسی ابعاد مختلف موضوع، اسامی سه نفر به وزارت کشور اعلام شد.

طاهری گفت: وجه مشترک این فعالیت ها این است که انتظار داریم استاندار گلستان بومی باشد زیرا افراد توانمند بومی چه در داخل استان و چه در خارج استان فراوان داریم؛ افرادی که دارای فعالیت و رزومه قوی هستند.

این فعال سیاسی، ضمن احترام به تمام استانداران غیربومی گلستان افزود: این توان در بین بومیان استان وجود دارد که بتوانند استان را اداره کنند و امیدواریم دولت آیت الله رئیسی به این خواسته هم استانی ها توجه کند.

وی ادامه داد: استاندار باید ویژگی‌های شخص آیت الله رئیسی را داشته باشد، فردی انقلابی، جهادی، عدالت محور، فسادستیز و توانمند بوده و یک جا ننشیند.

طاهری گفت: استاندار منتخب، در چهار سال استانداری برای توسعه استان برنامه ریزی کرده و پیگیر موضوعات و مطالبات و خواسته های مردم باشد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی مردمی رئیسی در گلستان بیان کرد: گلستان، استانی کمتر توسعه یافته است و عدالت ایجاب می‌کند که در رقم بودجه نویسی نسبت به بقیه استان‌ها ویژه تر دیده شود.

وی اضافه کرد: استاندار می تواند با تعامل و ارتباط با وزارتخانه های مختلف این امر را محقق کند تا محرومیت های عمیق استان برطرف شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار