مدیر گل کمیته امداد گلستان گفت: 4 مرکز نیکوکاری کمیته امدادشهرستان کردکوی با حضور بابایی،مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای چهارده افتتاح شد.

افتتاح متمرکز ۴ مرکز نیکوکاری کمیته امداد شهرستان کردکوی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از گرگان؛ عیسی بابایی اظهار کرد: با افتتاح این ۴ مرکز نیکوکاری تعداد مراکز نیکوکاری شهرستان کردکوی به ۲۲ مرکز نیکوکاری افزایش یافت . وی در حاشیه راه اندازی این مراکز که به میزبانی مرکز نیکوکاری حضرت فاطمه زهرا(س) در روستای چهارده برگزار شد تصریح کرد : مراکز نیکوکاری به عنوان بازوی کمیته امداد در تسریع کمک به نیازمندان وباهدف رفع فقر و محرومیت مستضعفان، کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده و در اختیار نیازمندان واقعی قرار می‌دهند.

بابایی با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در سراسر استان،خاطر نشان کرد: مراکز نیکوکاری در ۵ ماهه نخست سال جاری تاکنون با کمک و همراهی خیران و مردم نوعدوست ، بیش از ۱۰۳ میلیارد تومان در بخش های مختلف اعم از تامین جهیزیه ، لوازم ضروری منزل، مسکن، بهداشت ودرمان ، اشتغال و بسته های معیشتی به مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند کمک کرده است .

وی یادآور شد: تقویت و گسترش حضور آگاهانه و مؤثر آحاد جامعه، ارتقای سرمایه‌های اجتماعی، توسعه شبکه‌های مردمی و تعامل با مؤسسات عام‌المنفعه از سازوکارهای جدی و مؤثر کمیته امداد برای دستیابی به آرمان بلند فقرزدائی و عدالت‌گستری به شمار می‌رود، استقرار شبکه‌های نیکوکاری مردمی و استفاده از منابع و ظرفیت خیران و تشکل‌های موجود به‌عنوان ضرورتی بنیادین در مسیر توسعه مشارکت‌ها و هم یاری‌های مردمی مطرح و موردتوجه است.

وی مراکز نیکوکاری را حلقه اتصال نیکوکاران با نیازمندان و مددجویان کمیته امداد دانست و افزود: کمیته امداد با هدف واگذاری امور خیریه به عموم مردم و تسریع در رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در درون محله‌ها اقدام به راه اندازی این مراکز کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار