عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس خطاب به وزیران دولت سیزدهم گفت: شما با رأی نمایندگان مناطق محروم وزیر شده‌اید، نکند که این مناطق را فراموش کنید و همه همت خود را برای کلانشهرها بگذارید.

وزرای دولت سیزدهم مناطق محروم را فراموش نکنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس، رضا آریان‌پور نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در نطق میان‌دستور با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در مناطق محروم خطاب به آیت‌الله رئیسی اظهار داشت:‌من به سهم خودم و مردم حوزه‌های انتخابیه‌ام از حضور شما در استان‌های محروم و بحران‌زده‌ای مانند خوزستان و سیستان و بلوچستان تشکر می‌کنم اما همین جا از شما دعوت می‌کنم به استان گلستان بیایید که بر اساس شاخص‌ها جزء 5  استان محروم کشور است.

وی با تأکید بر اینکه وزرای دولت نیز باید به رئیس‌جمهور تأسی کنند گفت: وزرا محترم توجه داشته باشند که با رأی نمایندگان مناطق محروم وزیر شده‌اند نکند که این مناطق را فراموش کنند و تمام همت خود را برای شهرهای بزرگ و کلانشهرها بگذارند.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس در ادامه خطاب به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد:‌ این وزارتخانه در تخصیص بودجه به شهرستان‌های مختلف، در حد استان گلستان اجحاف کرده و کل بودجه‌ای که برای راه‌های روستایی این استان اختصاص داده 32 میلیارد تومان بوده است؛‌در حالی که این مبلغ فقط برای یک راه استانی کفایت می‌کند.

آریان‌پور افزود: بزرگراه ده‌شهر ـ قوچان در محدوده استان گلستان 10 سال است که معطل مانده و منجر به بروز حادثه برای مسافران مشهد مقدس می‌شود که از این محدوده عبور می‌کنند.

وی در پایان خواستار تکمیل بهره‌برداری از فرودگاه کلاله شد و گفت:‌برای این فرودگاه میلیاردها تومان هزینه شده و تمام امکانات ناوبری را دارد اما فقط به خاطر جایگاه سوخت معطل مانده است که از رئیس مجلس و نایب رئیس مجلس درخواست کمک داریم تا این موضوع سریع‌تر حل شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار