سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبد کاووس گفت: بازسازی انقلابی در همه عرصه های مدیریتی اساسی ترین مساله کشور و استان است.

بازسازی انقلابی اساسی ترین مساله استان است/ کارگروه تخصصی تقریب مذاهب اسلامی در مجمع بسیج تشکیل می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، حسن بیارجمندی عضو هیات رئیسه مجمع عالی بسیج استان و مسئول کارگروه سیاست داخلی و سیاست خارجی بسیج در جلسه بررسی به مسائل مهم استان و طرح های واجد اولویت استان با اشاره به بخشی از بیانات اخیر امام خامنه ای که فرمودند :" همّتتان را متمرکز کنید بر اینکه یک بازسازی انقلابی و البتّه عقلانی و فکورانه در همه‌ی عرصه‌های مدیریّتی ان‌شاءالله بوجود بیاید." تاکید کرد: بازسازی انقلابی در همه عرصه های مدیریتی اساسی ترین مساله کشور و استان است.

وی ادامه داد: تا چنین مساله ای به یک راه حل انقلابی و فکورانه نرسد ،دیگر مسایل نیز راه حل موثری نخواهند داشت و لذا باید برای این بازسازی انقلابی نقشه راهی تهیه و تدوین شود.

رئیس کارگروه سیاست داخلی و خارجی مجمع بسیج استان در همین راستا پیشنهاد کرد: با مشارکت مجمع و هیات اندیشه ورز بسیج و همچنین بسیج ادارات استان یک شورای راهبردی برای بازسازی انقلابی عرصه های مدیریتی تشکیل گردد.

 سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبد کاووس در پایان با اشاره به ارائه طرح تشکیل کارگروه تخصصی تقریب بین مذاهب اسلامی در مجمع از سوی این دانشگاه و همچنین تبیین کلی طرح ، خواستار اجرای این طرح در استان گلستان و انتقال تجربیات آن به دیگر استان ها شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار