کشمیری گفت: بیست و یکم شهریور ماه روز ملی سینما؛ روز ارج نهادن به هنر تاثیرگذار و فراموش نشدنی سینما و بهانه ای برای تقدیر از فعالان ساعی و خلاقش است که بارها پرچم ایران اسلامی را در گوشه و کنار دنیا به اهتزار درآورده اند.

روز ملی سینما؛ روز ارج نهادن به هنر تاثیرگذار و فراموش نشدنی سینما است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، در متن پیام «عادله کشمیری»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان که به مناسبت (21 شهریور) روز سینما صادر شده آمده است: بیست و یکم شهریور ماه روز ملی سینما؛ روز ارج نهادن به هنر تاثیرگذار و فراموش نشدنی سینما و بهانه ای برای تقدیر از فعالان ساعی و خلاقش است که بارها پرچم ایران اسلامی را در گوشه و کنار دنیا به اهتزار درآورده اند.

 

وی افزود: سینمایی که فعالانش در هر گوشه و کنار این مرز پرگهر، با تمام مشقت ها بخصوص در دوران سخت کرونا؛ کوشیدند از دریچه دوربین جهان خود را بسازند و سطری را به کتاب قطور خاطرات و عظمت هنر سینمای میهن عزیزمان بیافزایند.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مهمانان خاک از میان فعالان هنر سینما، از صمیم قلب روز ملی سینما را به تمامی تلاشگران و افتخارآفرینان این عرصه در استان گلستان و میهن عزیزمان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم هر چه زودتر و با پایان پاندمی کرونا، فصلی نو و پر رونقی را با همتی مضاعف در عرصه های ملی و بین المللی تجربه کنند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار