مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: رضایت مندی حداکثری جامعه ایثارگری و خدمت رسانی توام با تکریم به این قشر معزز مهمترین اولویت بنیاد است.

خدمت رسانی توام با تکریم به جامعه ایثارگری مهمترین اولویت بنیاد است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در جلسه سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی گفت: ما به‌عنوان یک خدمتگزار صادق و با خودباوری در انجام صحیح امورات محوله اداری در خدمت خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر هستیم و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نخواهیم کرد تا رضایت حداکثری جامعه ایثارگری را به دست آوریم.
وزیری ضمن تأکید بر خدمت توام با تکریم به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اظهار کرد، تجلیل و زنده‌ نگه‌داشتن نام و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف بنیاد است.
 مدیرکل بنیاد گلستان با بیان اینکه کارکنان بنیاد با دوراندیشی و برنامه‌ریزی هدفمند در پیشبرد اهداف راهبردی بنیاد تلاش کنند، گفت: ما به‌عنوان یک خدمتگزار صادق و با خودباوری در انجام صحیح امورات محوله اداری در خدمت خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر هستیم و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نکنیم تا رضایت حداکثری جامعه ایثارگری را به دست آوریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار