جسد جوان گنبدی که 13 روز پیش در چشمه گل رامیان غرق شده بود پیدا شد.

«گل رامیان» پس از ۱۳ روز جسد جوان گنبدی را رها کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از رامیان ؛ پس از گذشت ۱۳ روز از غرق شدن جوان ۲۲ ساله گنبدی در چشمه گل رامیان ، بلاخره امروز چهارشنبه 31 شهریور جسد این جوان پیدا شد.

طی ۱۳ روز گذشته تیم های امداد نجات، آتش نشانان و غواصان متعددی از شهرهای مختلف در کنار ناجیان غریق بومی رامیان در جستجوی این جوان ۲۲ ساله گنبدی بودند و در نهایت چند تن از غواصان خبره نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی از جنوب و بندر انزلی به محل اعزام شدند و با جستجوی شبانه روزی توانستند این شکار طبیعت را به خانواده اش تحویل دهند.

جواد صادقلو فرماندار رامیان در این خصوص به خبرنگار برنا گفت : از لحظه اطلاع از وقوع این حادثه حلال احمر،آتش نشانی و ناجیان بومی جهت جستجو برای یافتن جسد وارد عمل شدند.

وی توضیح داد: دلایل زیادی از جمله عمق زیاد چشمه و ریشه درختان اطراف گل که بسیار زیاد و تنومند هستند کار جستجو را در این مواقع به تاخیر می اندازد.

وی افزود: یک متر زیر آب در گل رامیان با چشم قابل دید نیست و جسد مفقودی تنها با لمس قابل یافتن بود که این موضوع عملیات جستجو را با تاخیر مواجه میکرد.

احمد یازرلو، یابنده جسد جوان گنبدی که کاپیتان تیم ملی غواصی کشور و از خانواده نیروی دریایی می باشد و از جنوب کشور به این محل اعزام شده بود در این خصوص گفت : با کمک تیم غواصی نیروی های ارتش بندر انزلی توانستیم بخشی از ریشه‌ ها و درختان رها شده در گل رامیان را با کمک جرثقیل تخلیه کنیم که این کار در جهت پیدا شدن جسد بسیار کمک کننده بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار