نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه‌ به گرمای بی‌سابقه در گلستان باید تعرفه برق استان مانند مناطق گرمسیری محاسبه شود.

بهای برق در گلستان با تعرفه مناطق گرمسیری محاسبه شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارقام نجومی قبوض برق در گلستان، اظهار کرد: قبوض نجومی برای مشترکان برق در گلستان صادر نشده و مردم توان پرداخت ندارند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: هفته گذشته با وزیر نیرو در این‌ خصوص صحبت کرده و خواستار تجدیدنظر برای این قبوض شده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه امسال گلستان گرمای ۵۵ درجه را تجربه کرده است، خاطرنشان کرد: بهای برق مصرفی مردم در این استان سه الی چهار برابر شده است که نشان از شدت گرمای هوا در ایام تابستان دارد.

سنگدوینی ادامه داد: گرمای هوا از یک‌ سو و قطعی‌های گسترده هشت ساعته در استان از طرف دیگر، تابستان امسال را برای گلستانی ها تلخ کرد و هم اکنون قبوض برق با این ارقام شرایط را برتر کرده و اصلاً قابل‌قبول نیست.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در این‌ خصوص باید تجدیدنظر شود، خاطرنشان کرد: شرکت برق نمی‌تواند برق مردم را قطع کنند و هفت نماینده گلستان اتفاق‌ نظر دارند که با این شدت گرما و شرایط خاص گلستان، باید تعرفه برق استان مانند مناطق گرمسیری محاسبه شود.

وی افزود: در کمیسیون انرژی این مسأله را مطرح خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم به نتیجه لازم برسیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار