حق شناس با بیان اینکه توسعه و رونق را از مدارس آغاز کنیم، گفت: آموزش و پرورش و معلمان باید کار گروهی را به دانش آموزان آموزش دهند.

توسعه و رونق را از مدارس آغاز کنیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ « هادی حق شناس» امروز( سه شنبه ۹ مهر) در آیین افتتاح مدرسه خیر ساز فریدون مدنی(فرمد ۳ ) در گرگان اظهار کرد: تعداد زیادی از مدارس به همت خیران ساخته شده است، دانش آموزان در آینده مدیران استان و مدیران کشور می شوند و نام «مدنی ها» در ذهن تک تک دانش آموزان ماندگار می شود.


استاندار گلستان ادامه داد: توسعه و رونق از مدارس باید آغاز کنیم، آبادانی تنها یک مدرسه خوب نیست، گرچه یک شرط بسیار مهم برای رسیدن به آبادانی به شمار می رود.X
حق شناس با اشاره به نقش معلمان در تربیت دانش آموزان گفت:  باید از فضای آموزشی معلمان ما به درستی استفاده کنند.


وی تاکید کرد: امسال حدود ۱۰۰ مدرسه در استان گلستان در دست ساخت است و تعداد زیادی از آن به بهره برداری می رسد، در سطح استان گلستان دو هزار و ۵۰۰  مدرسه وجود دارد و اگر سالی ۱۰۰ مدرسه را با همت خیرین بسازیم در مدت ۲۵ سال مدارس گلستان نوسازی خواهد شد.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه کار گروهی را باید معلمان به دانش آموزان بیاموزند، خاطرنشان کرد: باید دانش آموزان را طوری تربیت کنیم که در جامعه با دیگران ارتباط برقرار کنند، مشارکت و کار تیمی بزرگترین نعمت است که می توانیم به دانش آموزان آموزش دهیم، متاسفانه مدیرانی داریم که با مشاوران و معاونان خود نمی توانند کار کنند چرا که کار گروهی را نیاموختند.


حق شناس تاکید کرد: دیکتاتورها پایان خوشی ندارند چرا که فردی تصمیم‌می گیرند و اگر بتوانیم کار گروهی را به فرزندان بیاموزیم نام معلمان در تاریخ جاودانه خواهد بود.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار