مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان گفت: ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی با ۸۲۲ واحد صنعتی بهره بردار دراستان داریم که ۱۳ هزار و۲۰۰ نفر نفر مشغول به کار هستند.

اشتغال بیش از ۱۳ هزار نفر در شهرک های صنعتی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ رضا شهمرادیه در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: ده واحد صنعتی درزمینه های  سلولوزی،صنایع شیمایی،غذایی و... با ۷۰ میلیارد تومان سرمایه و ایجاد اشتغال برای ۱۳۴ نفر در شش ماه اول سال  درگلستان به بهره‌برادری رسیده است.

وی ادامه داد: پیگر ایجاد شهرک انرژی برای تولید انرژی  خورشیدی دراستان هستیم و مذاکراتی با منابع طبیعی استان داشتیم که  مکان‌های در استان شرایط تولید انرژی دارند به ما معرفی کنند.

شهمرادیه افزود: ۲۳ شهرک  و ناحیه صنعتی فعال و ۸۲۲ واحد صنعتی  بهره‌بردار در استان داریم  که ۶۱۲ واحد  با سرمایه گذاری یکهزار و۴۱۳ میلیارد تومان  فعال هستند.

وی بیان کرد: احیای ۵۰ واحد تولیدی از ابتدای سال در دستور کار قرار داده ایم که توانستیم تا کنون ۲۴ واحدهای راکد بودند و با اشتغال ۳۵۰ نفر را به چرخه تولید بازگردانیم.

شهمرادیه گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم  مشکل سند واحد‌ها در شهرستان های آزادشهر،گمیشان و بندرترکمن و آق قلا را برطرف کنیم و در سال‌جاری  تاکنون بیش از ۹۰ درصد اراضی سند داره شده اند.

وی افزود:۵۷۰ واحد صنعتی استان به تصفه خانه متصل هستند که ۹ تصفیه خانه و۴ مدول دوم تصفیه خانه  در شهرک ها ونواحی صنعتی گلستان درحال حاضر فعال هستند.

شهمرادیه خاطر نشان کرد: ۲۵ درصد از واحد‌های شهرک‌های صنعتی استان با سرمایه گذاری ۲۲۴ میلیارد تومان راکد و غیرفعال هستند و در شش ماهه سال جاری ۵۰ مورد واگذاری زمین  وسرمایه گذاری۴۴۷ میلیارد تومان وایجاد اشتغال برای بیش از ۸۰۰ نفر را در گلستان داشته‌ایم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار