مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان:

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۰ واحد صنعتی در صنایع مختلف به میزان سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد تومان با اشتغال ۱۳۴ نفر به بهره برداری رسید.

بهره برداری 10 واحد صنعتی از ابتدای سال تا کنون

به گزارش خبرنگار گلستان 24، رضا شهمرادی،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان، در جمع خبرنگاران استان گفت: ۲۳ شهرک و ناحیه صنعتی در استان فعال هستند.

وی افزود: ۸۲۲ واحد صنعتیبا اشتغال ۱۳ هزار و ۲۰۰نفر در حال بهره برداری و ۶۱۲ واحد با سرمایه گذاری هزار و ۴۱۳ میلیارد در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان گفت: اکنون ۲۱۰ واحد با سرمایه‌گذاری ۲۲۴ میلیارد ریال با اشتغال بیش از ۳ هزار نفر راکد و غیر فعال هستند.

وی افزود: از ابتدای سال قرار داد و واگذاری هایی که انجام شده ۵۰ مورد به مساحت ۲۷۸ هزار متر مربع با اشتغال ۸۳۷ نفر و با سرمایه گذاری ۴ هزار ۴۷۶ میلیارد ریال بوده است که بیشترین قرار داد مربوط به گرگان و کمترین آن مربوط به شهرستان مینودشت بوده است.

شهمرادی افزود: از ابتدای سال تا کنون ۱۰ واحد صنعتی در صنایع مختلف به میزان سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیاردتومان با اشتغال ۱۳۴ نفر به بهره‌برداری رسید.

مدیر عاملی شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان گفت: افرادی که در سال‌های گذشته زمین به آن ها واگذار شده و طرح صنعتی را اجرا نکردند قرارداد با آن ها فسخ می شود و به سرمایه گذار جدید واگذار می شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 9 فقره قرار داد به مساحت 3 هکتار  از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی استان خلع ید شد، ادامه داد: از ابتدای سال تعداد 79 قرار داد به مساحت 55 هکتار از قراردادهای غیر فعال تعیین و تکلیف شده است.

شهمرادی افزود: از مجموع قراردادهایی که در شهرک‌های صنعتی انجام شده هزار و ۲۵۸ مورد زمین واگذار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار