عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

* تبادل استاد بین دانشگاه‌های گلستان و اندونزی

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: تفاهم نامه مشترک علمی بین دانشگاه گلستان و دانشگاه سورابایا اندونزی امضا شد.

 

* رای انضباطی فرهاد قائمی ملی‌پوش گلستانی والیبال کاهش یافت

ایرنا نوشت: رییس هیات والیبال استان گلستان گفت: کمیته تجدید نظر فدراسیون والیبال، رای صادره علیه فرهاد قائمی ملی‌پوش گلستانی والیبال ایران را پس از اعتراض وی به حکم صادره از سوی کمیته انضباطی، کاهش داد.

 

* آفتی با دردسر بزرگ

ایسنا نوشت: گلستان آفت مگس میوه مدیترانه‌ای چند سالی است که باغداران گلستان خصوصاً در مناطق غربی این استان را با مشکل روبه‌رو کرده و خسارت‌های چند میلیاردی به آنها وارد می‌کند.

 

* استقبال کم ۵ شهر گلستان از واکسن کرونا/۱۸۰ هزار دوز برکت تزریق شد

مهر نوشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در شهرستان‌های آق قلا، بندرترکمن، گمیشان، کلاله و مراوه تپه میزان استقبال مردم برای دریافت واکسن کرونا پایین‌تر از سایر شهرستان ها است.

 

* تلاش دستگاه قضایی برای باز کردن گره ۱۳ ساله‌ی مسکن سلامت مینودشت

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: علت تاخیر ۱۳ ساله برای تکمیل و تحویل مسکن سلامت مینودشت با ورود دستگاه قضایی بررسی می‌شود.

 

* توتون کاران گلستانی: قیمت‌گذاری توتون واقعی نیست

ایرنا نوشت: شماری از توتون کاران گلستانی کمبود نهاده ها نظیر کود و سم و ارزش گذاری پایین محصول را از جمله مشکلات فراروی خود برشمردند. گلستان ۶۵ درصد توتون کشور را تامین می کند. فیلم: علی اصغر قزل سفلو

 

* مشکلات اقتصادی روی شانه نحیف زنان سرپرست خانوار/ بی‌‎توجهی دولت دوازدهم به طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار

فارس نوشت: زنان سرپرست خانوار، از جمله اقشار قوی و توانمند جامعه هستند، این زنان در شرایطی که مشکلات اقتصادی حاکم در جامعه کمر افراد با شغل و درآمد ثابت را خم کرده است اما مشکلات زیادی را بر شانه‌‎های نحیف خود به دوش می‌‎کشند و در هزار توی مشکلات جامعه به زندگی غیرتمندانه خود ادامه می‌‎دهند.

 

* تدارک ۱۹هزار بسته نوشت افزار و غذای گرم برای نیازمندان گلستان

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: قرارگاه خدمت رسانی امیرالمومنین(ع) گلستان به مناسب سالروز شهادت رسول اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) ۵هزار بسته نوشت افزار و ۱۴هزار پرس غذای گرم بیه نیازمندان توزیع می‌کند.

 

* هنرمند موسیقی ترکمن بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

ایرنا نوشت: دردی محمد اسمعیل‌زاده معروف به خلیفه دردی طریک هنرمند شهیر و پرآوازه ترکمن شامگاه یکشنبه در ۷۲ سالگی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

 

* تاراج طبیعت ثمره تورهای غیرمجاز/اکوتوریسم در گلستان نظارت می‌طلبد

مهر نوشت: تورهای غیرمجاز گردشگری در گلستان با زیر پا گذاشتن بسیاری از موازین عرفی و بی‌توجهی به حفظ محیط زیست و تخریب طبیعت، خسارت‌های جبران‌ناپذیری به بدنه گردشگری استان وارد می‌کنند.

 

* حل مشکل حدود ۱۸۰۰ واحد تولیدی در تملک بانکها نیازمند اقدام جهادی

ایرنا نوشت: پرونده واحدهای تولیدی تملک در بانک ها منجمله استان گلستان یکی از چالش های جدی حوزه صنعت روز به روز قطورتر شده است که به اعتقاد کارشناسان امر اقدام جهادی دولت سیزدهم رافع این مشکلات اقتصادی کشور در شرایط کنونی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار