عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

 

* هدر رفت آب شرب گرگان سه برابر متوسط کشوری است

ایرنا نوشت: معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای گلستان با اشاره به توزیع روزانه بیش از ۱۴۴ میلیون لیتر آب شرب در گرگان گفت که هدررفت آب در شبکه انتقال این شهر هفت درصد بیشتر از متوسط کشوری بوده و بین ۱۴ تا ۱۸ درصد در نوسان است.

 

* فرزند خزر، حال خوبی ندارد

صدا و سیما نوشت: زندگی خلیج گرگان در گرو ۹۰۰میلیارد تومان اعتبار است که قرار بود در بودجه امسال، جایی به آن اختصاص داده شود، اما نشد.

 

* آمار مبتلایان کرونا در گلستان باز هم افزایشی شد

ایرنا نوشت: رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: پس از کاهش چند روزه تعداد مبتلایان و به دلیل کم‌شدن سطح رعایت شیوه‌نامه‌ها، از روز گذشته تاکنون تعداد بیماران کرونایی این استان ۷.۹ درصد بیشتر شد.

 

* نیاز آبی گرگان تا ۲ سال آینده تنها از طریق چاه برطرف می‌شود

ایسنا نوشت: مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای استفاده از آب سد و شیرین سازی آب دریا برای تأمین آب شرب در گرگان، گفت: به ثمر نشستن این اقدامات کمی زمان‌بر است و دست‌کم تا ۲ سال آینده، مشکل کمبود آب گرگان تنها از طریق آب چاه برطرف می‌شود.

 

* ابعاد جدید پرونده سرقت بزرگ آب در گرگان/ ردپای افراد بانفوذ در پرونده

فارس نوشت: ابعاد جدید پرونده سرقت بزرگ آب در گرگان نشان‌دهنده اهمیت پرونده و حجم بالایی از ظلم به مردم شهر گرگان را نشان می‌دهد و در این بین رد پای افراد با نفوذ در وقوع جرم نیز دیده می‌شود.

 

* آرای حبس برای سربازان فراری تا حدامکان صادر نمی‌شود

ایرنا نوشت: رییس سازمان‌ قضایی نیروهای مسلح گلستان گفت: نوع جرم فرار از خدمت با دیگر جرائم متفاوت بوده و با توجه به اوضاع و احوال متهم در حد امکان از صدور مجازات حبس خودداری می‌شود.

 

* سالمندی چالش فردای گلستان/زیرساخت‌ها دربرابر سونامی پیری نحیف است

مهر نوشت: مشهود شدن روند سالمندی جمعیت گلستان و فراهم نبودن زیرساخت‌ها برای زندگی کم دغدغه کهنسالان، به یکی از چالش های استان تبدیل شده که ضرورت دارد مسئولان از هم اکنون برای آن چاره جویی کنند.

 

* برداشت نوبرانه گل زعفران در گلستان آغاز شد

ایرنا نوشت: کار برداشت نوبرانه گل زعفران از باغ‌های زیر کشت این محصول در شهرستان آزادشهر واقع در شرق استان گلستان آغاز شد.

 

* رونق مجدد طرح اقتصادی دانش‌بنیان بعد از 5 سال تعطیلی با حمایت اوقاف گلستان

فارس نوشت: مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه و همچنین اداره کل حمایت‌های خوبی از کسب و کار، کارآفرینی و فعالیت‌های اقتصادی به ویژه در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان دارد.

 

* موسیقی کتول گلستان ثبت ملی شد

ایرنا نوشت: معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با اشاره به ثبت هفت اثر این استان در فهرست میراث فرهنگی ناملموس ملی گفت که مهمترین و شاخص‌ترین این آثار، موسیقی مقامی کتول شهرستان علی‌آباد است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار