برخی از راننده‌های تاکسی‌های اینترنتی از مسافران می‌خواهند سفر خود را به صورت سوری لغو کنند که این امر عواقبی در پی دارد.

از عواقب لغو سفر در تاکسی‌های اینترنتی چه می‌دانید؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، خانمی در تماس با باشگاه خبرنگاران جوان ماجرای تقاضای یک راننده تاکسی‌ اینترنتی برای لغو سفر آن هم به صورت "سوری"  را شرح داد.

این شهروند خانم توضیح داد: چند روز پیش از طریق یک اپلیکیشن درخواست خودرو کردم، زمانی که سوار خودرو شدم چند ثانیه بعد از حرکت راننده از من تقاضا کرد سفر را لغو کنم وقتی علت را جویا شدم راننده توضیح داد اگر شما سفر را لغو نکنید من باید مبلغی بالای سه هزار تومان کمیسیون پرداخت کنم.

او افزود: راننده توضیح داد برخی مسافران به من لطف می‌کنند و بعد از شروع حرکت سفر را لغو می‌کنند تا مجبور به پرداخت مبلغ کمیسیون نباشم و اگر شما هم این کار را انجام دهیدممنون می‌شوم.

شهروند خانم گفت: از پیشنهاد راننده جا خوردم چراکه لغو سفر به منزله این بود که از آن خودرو استفاده نکرده ام و اگر در طول مسیر اتفاقی برای من رخ می‌داد امکان پیگیری وجود نداشت، چون خودم سفر را لغو کرده ام برای همین از انجام این کار امتناع کردم.

او ادامه داد: وقتی به راننده اطلاع دادم که این کار راانجام نمی‌دهم او سکوت کرد و حرفی نزد، اما در طول مسیر مدام نگران این موضوع بودم که اتفاقی برایم رخ ندهد.

کم نیستند موارد این چنینی که روزانه مسافران تاکسی‌های اینترنتی با آن مواجه می‌شوند و برخی از آن‌ها زمینه ساز بروز جرم‌هایی و ایجاد حس ناامنی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان در گلستان این موضوع را از طریق شرکت اینترنتی و نهاد‌های نظارتی پیگیری می‌کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار