سیصدو‌سی‌و‌پنجمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن ضیافت نور در شهرستان علی‌آباد کتول با عنوان «شهادت سکینه خاتون دختر امام حسین(ع)» برگزار می‌شود.

برگزاری کرسی تلاوت و تفسیر قرآن در علی‌آباد کتول

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی‌اصغر زنگانه، مسئول برگزاری کرسی تلاوت ضیافت نور، در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، اظهار کرد: سیصدو‌ سی و‌‌ پنجمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور در علی‌آباد کتول با عنوان «شهادت سکینه خاتون دختر امام حسین(ع)» امروز، ۲۰مهرماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در مصلای امام رضا(ع) به‌صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی و مجازی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این جلسه قرآنی سه‌شنبه هر هفته پس از نماز جماعت مغرب و عشا برگزار می‌شود که در این برنامه علیرضا رضایی، قاری ممتاز جهانی از مشهد مقدس قرآن را تلاوت می‌کند و حجت‌الاسلام ابوالفضل حکیمی مباحث تفسیری را بیان می‌کند.

زنگانه گفت: برای استفاده علاقه‌مندان، این جلسه به‌‌صورت پخش زنده پس از نماز مغرب و عشا از طریق تلویزیون اینترنتی خادمین در صفحه tv.khademeen.ir/live و پیام‌رسان سروش به آدرس کانالsapp.ir/sapp_events/khademeen_tv و شبکه اجتماعی روبیکا به آدرس کانال rubika.ir/khademeen  ارائه می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار