رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت:با گرفتن مجوزهای لازم ،سفرهای راهیان نور از سرگیری می شود.

سفر‌های راهیان نور از سرگیری می‌شود/توزیع ۴۳۰ هزار بسته معیشتی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با کم شدن ویروس کرونا، آبی شدن شهرستان‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تلاش می‌کنیم مجوز‌های لازم را برای سفر‌های راهیان نور را بگیریم.

او ادامه داد: با گرفتن این مجوز‌ها، از اواخر آبان ماه و اوایل آذر ماه سفر‌های راهیان نور را شروع خواهیم کرد.

توزیع ۴۳۰ هزار بسته معیشتی در گلستان

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا صبح امروز در آیین رزمایش کمک مومنانه به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی (عج) گفت : به دنبال سلسله کمک‌های مومنانه در سطح استان توانستیم ۴۳۰ هزار بسته معیشتی را به کمک مردم، خیران، واقفان و برخی از دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی توزیع کنیم.

او ادامه داد:در هفته دفاع مقدس و ماه محرم و صفر بنا داشتیم که ۵۰ هزار بسته معیشتی را توزیع کنیم و امروز در قالب هجدهمین مرحله رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه ۱۰ هزار بسته معیشتی را بین اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع می‌کنیم.

ملک شاهکوهی گفت: امروز کمک مومنانه از قالب دستگاه‌های اجرایی خارج شده و خانوادگی شده است و این مهم یکی از مهمترین دستاورد‌های این رزمایش‌های کمک‌های مومنانه به شمار می‌رود.

او به تلاش رسانه‌ها برای اطلاع رسانی رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه اشاره کرد و افزود: صدا و سیما و رسانه اقدامات فرزندان این استان که به مردم خدمت رسانی می‌کنند را به سمع و نظر مردم می‌رسانند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار