همایش علمای شیعه و سنی، با موضوع سیره نبوی و منزلت اهل بیت (ع) در شهرستان کلاله برگزار شد.

برگزاری همایش وحدت در کلاله

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، در همایشی که بمناسبت هفته وحدت بر اساس روز شمار این هفته؛ صلح و همزیستی مذهبی با حضور ائمه جمعه و علمای شیعه و سنی، امیر رضا آذریان فرمانده قرارگاه شمال کشور، فرماندار کلاله در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد؛ علمای اهل تشیع و تسنن به ضرورت تقویت وحدت در جامعه و دوری از نقشه دشمن در ایجاد تفرقه پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین دیلم گفت: همه باید تلاش کنیم تا با اطاعت از دستورات الهی، قرآن و آموزه های ائمه معصومین (ع) در پی صلح، مودت، زندگی مسالمت آمیز در کنار هم باشیم.

وی افزود: استان گلستان نماد وحدت است؛  تلاش کنیم الگوی برتر برای همه جوامع باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلستان نیز در سخنان خود با بهره گیری از سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، تصریح کرد: انس و الفت و صداقت مولفه های رسیدن به وحدت است؛ این ها مورد تاکید رهبر انقلاب است؛ باید در عمل همسویی را فراهم کنیم و در یک جهت برای اجرای قوانین قرآن و اسلام باشیم.

حاج آخوند محمدی یکی از علمای اهل سنت نیز وحدت را ضرورت جامعه امروز مسلمانان دانست و گفت: همه باید تلاش کنیم با تقویت وحدت و همدلی اجازه ندهیم دشمنان در میان ما نفوذ کنند و عامل تفرقه و جدایی شوند.

وی افزود: وحدت عامل پیروزی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار