با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، جلسه کارشناسان شاهد آموزش و پرورش شهرستانهای استان به میزبانی علی آباد کتول برگزار گردید.

جلسه کارشناسان شاهد آموزش و پرورش به میزبانی شهرستان علی آباد کتول برگزار گردید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، جلسه کارشناسان شاهد و امورایثارگران با حضور غلامرضا نودهی رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران استان و کارشناسان ستاد و شهرستانها به میزبانی شهرستان علی آباد برگزار گردید.

سید عبدالله سید کتولی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان علی آباد ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی از میزبانی این جلسه گفت : به منظور فراهم نمودن زمینه مناسب برای امور تحصیلی و تربیتی فرزندان شاهد و ارتقاء سطح علمی و فرهنگی و حل مشکلات تحصیلی و پرورشی و طرح پراکنده شاهد اقدامات خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود: تهیه و تدوین برنامه های ویژه تقویت بنیه علمی دانش آموزان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران از جمله فعالیتهای است که در دستور کار اداره شاهد در حال پیگیری می باشد.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران استان گفت: از طرح های مناسب جهت رشد و شکوفایی استعدادها و قابلیت های علمی و فرهنگی دانش آموزان مستعد و خلاق توسط همکاران در مدارس و شهرستانها استقبال کرده و خواستار همت بیشتر جهت برنامه ریزی و فراهم نمودن زمینه مناسب جهت پیشرفت امور تحصیلی دانش آموزان طرح پراکنده شاهد گردید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار