طی مراسمی از دانش آموزان گلستانی برگزیده در پویش ملی «به رنگ مدرسه» در اداره کل نوسازی مدارس گلستان قدردانی شد.

تقدیر از دانش آموزان گلستانی برگزیده در پویش ملی «به رنگ مدرسه»

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گلستان، صبح امروز چهارشنبه 5 آبان 1400 با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش گلستان،   و رییس مجمع خیّرین مدرسه‌ساز استان از دانش آموزان برگزیده در پویش « به رنگ مدرسه » قدردانی شد.

یاسر لیوانی مدیرکل نوسازی مدارس گلستان ضمن عرض خیرمقدم به دانش آموزان و قدردانی از آنان جهت شرکت در پویش به رنگ مدرسه گفت: این پویش با مشارکت دانش آموزان از طریق ترسیم نقاشی با موضوع مدرسه جهت فرهنگ سازی و آشنایی کودکان و نوجوانان و آگاهی خانواده ها در امر مقدس مدرسه سازی انجام شد.

محمد حسین کمیلی رییس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از مشارکت دانش آموزان در پویش به رنگ مدرسه گفت: باید تلاش کنیم تا پیوند بین معلم، دانش آموزان و خانواده حفظ شود، زیرا دانش آموزان در آینده پرچم دار فرهنگ مدرسه سازی هستند.

همچنین احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم ضمن قدردانی از دانش آموزان که این فرهنگ را در خانواده نهادینه می کنند اظهار کرد: مدرسه و احداث فضاهای آموزشی از اصلی ترین اهداف آموزش و پرورش است تا تعلیم و تربیت در فضای ایمن و با نشاط انجام شود.

وی افزود: اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده، از جمله پویش های مختلف که در کشور انجام شد و باید تلاش کنیم این قبیل کارها در بین کودکان و خانواده نهادینه شود و یک بازسازی فرهنگی برای خانواده ها و اطلاع رسانی برای دانش آموزان باشد تا بتوانیم تمامی افراد جامعه به سمت مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی سوق پیدا کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار