حسینی گفت: در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن، اولین سند مالکیت اراضی در شهر و روستا به مساحت ۲۴ هکتار جهت ساخت مسکن در روستاها صادر و به بنیاد مسکن گلستان تحویل داده شد.

تحویل اولین سند مالکیت اراضی به مساحت ۲۴ هکتار به بنیاد مسکن گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ سیدمحمد حسینی در راستای صدور و تحویل اولین سند مالکیت اراضی در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن در شهرستان گنبد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: بنیاد مسکن همگام با دولت برنامه های تعهد اجرای 400 هزار واحد مسکن را در سال برعهده دارد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: در استان آمادگی کامل برای اجرای این برنامه ها وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه 47 درصد مردم استان در روستاها ساکن هستند و این جمعیت قالب در روستاها به کشاورزی و دامداری مشغول هستند، گفت: اقتصاد استان منوط به این روستاها است.

 

حسینی ادامه داد: به همین منظور برنامه داریم که در سال جاری آن مقداری که نیاز مردم استان است را تامین کنیم.

 

وی اظهارداشت: در فاز اول 200 روستا هدفگذاری شده که در حریم شهرهاست و می توان خیلی از مشکلات و معضلات حاشیه نشینی را حل کند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: این برنامه توسط بنیاد مسکن به صورت پایلوت در حال اجراست، کار ثبت نام به اتمام رسیده و در حال تامین زمین هستیم.

 

وی افزود: در عمده روستاها تامین زمین انجام شده و عمده کسانی که ثبت نام کردند در حال تامین زمین و صدور پروانه ساختمانی هستند.

 

حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این زمین ها تملک شده عملیات اجرایی کمتر از دوماه آینده در تمامی روستاها آغاز می شود و در کمتر از یکسال واحدهای مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.

 

وی گفت: در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن اولین سند مالکیت اراضی در شهر و روستا به مساحت ۲۴ هکتار جهت ساخت مسکن در روستاها امروز صادر و به بنیاد مسکن گلستان تحویل داده شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار