نماینده سابق مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی:تبیین فرامین مقام معظم رهبری اولویت کار صدا و سیما قرار گیرد

نماینده سابق مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: القاءکنندگان حس جنگ و ترس به مردم مصداق حزب شیطان هستند.

القاءکنندگان حس جنگ و ترس به مردم مصداق حزب شیطان هستند
به گزارش گلستان 24،حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری شامگاه سه‌شنبه در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در مسجد آذربایجانی‌های مقیم گرگان اظهار کرد: در دنیای امروز مصداق بارز مقضوب علیه تفکر صهیونیستی است که اکثر سران کشورهای غربی تفکر صهیونیستی دارند.
 

وی ادامه داد: برخی از تربیت شدگان تفکر صهیونیستی و فراماسونری به منطقه آمده‌اند و امروز این تفکر مداق بارز آیه قرآن در خصوص غضب و خشم خداوند هستند.

نماینده سابق مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خداوند وعده داده که برای این قوم عذابی سخت در نظر گرفته و اینهایی که با خداوند دشمنی کنند خار و ذلیل خواهند شد.

طاهری بیان کرد: یکی از مقدراتی که خداوند در نظر گرفته و بدون شک محقق خواهد شد این است که من و پیغمبرانم پیروز خواهیم شد و این وعده کسانی را که در راه خداوند حرکت می‌کند را امیدوار خواهد کرد.

وی اضافه کرد: تنها کسانی در مسیر دچار لغزش و تردید می‌شوند که وعده خداوند را قبول ندارند و ایمان ضعیفی دارد و کسی که ایمان قوی داشته باشد از مشکلات بین راه نمی‌ترسد و مستحکم گام بر می‌دارد.

نماینده سابق مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خداوند در قرآن تاکید دارد که اگر کسی همه ویژگی‌های مومن را داشته باشد اما اگر با دشمنان خدا و دشمنان پیغمبر دوست شود بخشیده نخواهد شد و دیگر مومن نخواهد بود.

طاهری گفت: خداوند در بهشت پاداشی ویژه در نظر گرفته که برای برخی از اهل بهشت است و برای آنهایی است که در برابر دشمن کم نیاوردند، احساس ضعف نکردند، سست نشدند و عقب نشینی نکردند و این‌ها به مقام رضوان می‌رسند که در قرآن به آن اشاره شده است.

وی گفت: خداوند در قرآن به دو حزب اشاره کرده که یکی حزب شیطان یا همان منافقین است و دیگری حزب‌الله است که با دشمن کنار نمی‌آید و هر کاری کنند نمی‌ترسد، از تهدید نمی‌ترسد، از محاصره و گرفتن جان نمی‌ترسد و امروز در ایران کسانی که در برابر دشمن کوچکترین ترسی به خود راه نمی‌دهند مصداق بارز امت حزب الله هستند.

طاهری بیان کرد: آنهایی که هر چند تعداد آنها کم است اما مردم را از سایه جنگ می‌ترسانند و صلح و تسلیم شدن را به مردم القاء می‌کنند مصداق حزب شیطان است.

وی اضافه کرد: بدانید اگر حزب‌الله باشیم پیروزیم، دیر و زود دارد اما این وعده قطعی خداست که حزب‌الله پیروز است و هر کسی با هر گرایش سیاسی در کشور نسبت به دشمن بدبین باشد، نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی و وابستگان آنها در منطقه خوش‌بین نباشد حزب‌الله است و فرمانده حزب‌الله هم امروز رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی است.

نماینده سابق مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از کوتاهی‌های ما این است، آنچنان که باید فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را گوش نمی‌دهیم و تبلیغ نمی‌کنیم.

طاهری بیان کرد: عده‌ای در این کشور تمام همتشان را پای این کار آوردند که به هر قیمتی شده مردم را از دشمن بترسانند و روحیه مردم را تضعیف کنند و از انواع تبلیغات در این راه استفاده می‌کنند و کمک از داخل و خارج می‌گیرند.

وی اضافه کرد: نخستین عرض من به بزرگواران صدا و سیما است، سخنرانی حضرت آقا که دیشب بود امشب پخش شد و بسیاری از ما در منزل نبودیم و ندیدیم و این سخنرانی تمام شد و می‌رود تا سخنرانی بعدی و افراد نکته‌سنج می‌گویند که جمله به جمله فرمایشات رهبر معظم انقلاب حساب شده است.

نماینده سابق مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: برای یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب می‌شود ده‌ها نشست و گردهمایی  تحلیلی گذاشت و دوستان ما در صدا و سیما باید در اولویت کاری خود قرار دهند.

طاهری با اشاره به اهمیت کلام آتش‌ به اختیار رهبر معظم انقلاب با تشکل‌های دانشجویی تاکید کرد: این یک اصلاح جنگی است اما ایشان مقدمه‌ای بیان کردند که این آتش به اختیار در عرصه فرهنگی و اجتماعی است.

وی اضافه کرد: صدا و سیما هیچ برنامه‌ای برای این موضوع نساخته و پخش نکرده که اگر فردی این موضوع را در فضای مجازی دید، برای وی ذهنیت ایجاد نشود و آگاه باشد.

نماینده سابق مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعد صدا و سیما متهم می‌شود که این نهاد برای رهبری است و آقایان هر جایی که حرف می‌زنند می‌گویند صدا و سیما که برای ما نیست.

طاهری خطاب به مدیران صدا و سیما گفت: شما که از اینها فحش می‌خورید حداقل کاری انجام دهید و فحش بخورید؛ نمی‌گویم برنامه‌های خوبی در صدا و سیما نیست بلکه اولویت‌بندی کنیم و مهم‌ترین اولویت کاری صدا و سیما تبیین فرامین مقام معظم رهبری است.

وی در بخش دیگری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات نشان از اعتماد مردم به نظام بوده است.

نماینده سابق مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چرا حضرت آقا در بین مسئولان کشور تذکر می‌دهند که مردم را تقسیم نکنیم و دو قطبی ایجاد نکنیم، چون مسوولان این کار را انجام داده‌اند.

وی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اینکه به بیراهه نرویم، گفت: یکی از بیراهه‌ها این است که در تعیین منافع ملی اشتباه کنیم و به اشتباه آن را به مردم معرفی کنیم.

طاهری بیان کرد: منافع ملی دارای سه ویژگی است که تصمیمات ما نباید با مسائل اسلامی ما منافات داشته باشد و هر تصمیمی که گرفته می‌شود باید سابقه تاریخی درخشان ما در نظر گرفته شود و نباید با این سابقه منافات داشته باشد.

وی بیان کرد: غربی‌ها 400 سال است که به جایی رسیدند و سابقه تمدن ما بیش از یک هزار سال است و برخی بر این عقیده‌اند که برای پیشرفت باید از سر تا ناخن پا غربی شویم، غربی که تا قبل از 400 سال وحشی بودند.

نماینده سابق مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما 38 سال است که انقلاب کردیم و منافع ملی ما با منافع انقلاب جدا نیست و باید منافع ملی بر اساس منافع انقلاب تعریف شود.

طاهری گفت: این اتحاد و انسجام ملی آن زمانی آشکار می‌شود که با دشمن فاصله‌گذاری واضحی صورت گیرد و اگر ما فاصله را با دشمن مشخص نکردیم به مشکل بر می‌خوریم و دشمن تنها در خارج از کشور نیست بلکه در داخل کشور نیز نفوذ می‌کند و نمونه آن در سال 1388 مشخص شد.

وی در پیان ابراز کرد: تنها راه حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور اجرای مو به موی فرامین مقام معظم رهبری است و هر جایی که فرمان مقام معظم رهبری و حضرت امام را زمین گذاشتیم مشکلات ما چند برابر شد.

انتهای پیام

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار