مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س) گرگان، سیزده آبان را روز مبارزه برای استقلال فکری و رهایی از فرهنگ بیگانه معرفی کرد.

۱۳ آبان روز رهایی از فرهنگ بیگانه است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از حوزه از گرگان، خانم مریم میرکریمی در آستانه فرارسیدن سیزده آبان در جمع شماری از کارکنان مدرسه علمیه الزهراء(سلام‌الله‌علیها) گرگان سیزده آبان، را روز مبارزه برای استقلال فکری و رهایی از فرهنگ بیگانه دانست.

وی افزود: نکته مهم در وقایع سیزده آبان، طراحی، برنامه‌ریزی استکبار و استبداد از جمله آمریکا بود که مقاومت و اراده ملت ایران باعث از بین بردن فتنه‌های دشمنان و وحدت امت اسلامی شد و به دل‌های مومنان قوت بخشید و درس‌هایی بزرگ از شهادت و دلیری به آنان آموخت.

مدیر مدرسه علمیه و عالی و مرکز تخصصی الزهراء(سلام‌الله‌علیها) اظهار کرد: یوم الله سیزده آبان تنها برگی زرین از اسلام خواهی و استقلال طلبی و آزادی خواهی ملت بزرگ ایران نیست، بلکه مبدا تاریخ استکبار ستیزی ملتی است که در مقابل تمام تهدیدات نظامی و اقتصادی و فرهنگی نظام سلطه ایستادگی کرد.

خانم میرکریمی تصریح کرد: مردم سرافراز ایران اسلامی به یاری خداوند متعال توانست در میدان‌های نوآوری و ابتکار به پیشرفت‌های چشمگیری دست بیابد وهمچنین با شور و معرفت عاشورایی و اقتدار بیشتر، مبارزه با استکبار و ظلم را ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با اتکا به مردم مومن و انقلاب تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و قله‌های علم و فناوری را فتح نماید و عزتمندانه پرچم اسلام و ایران را به اهتزاز در آوردند.

مدیر مرکز پژوهشی الزهراء(سلام‌الله‌علیها) با بیان اینکه وظیفه جوانان، تنها فراگیری علم و دانش نیست، ادامه داد: توجه به رشد شخصیت، شکوفاساختن استعدادهای نهفته، تقویت روحیه خودباوری، خداباوری و اعتماد به نفس و توجه به دیانت در کنار دانش و فن نیز از وظایف آنان است.

خانم میرکریمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بر وظایف مسئولان در خدمت رسانی به مردم، استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندیهای داخلی در اعتلای اقتدار و عزت جمهوری اسلامی اضافه کرد: امروز ملت ایران مصمّ‌تر و محکم‌تر از هر زمان در حال حرکت به سمت اهداف بلند و قله‌های سعادت است که جوانان در صف مقدم این حرکت عظیم قرار دارند.

وی با تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و بیعت با رهبری معظم انقلاب، آیت الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشت و نابودی تمامی مستکبرین جهان و مهیا شدن زمینه برقراری حکومت موعود عدل الهی را از خداوند مسئلت کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار