طاهر قره‌داشلی سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس پس از کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر والیبال و پذیرش سه باخت متوالی مقابل شهداب یزد، سایپا تهران و سپاهان اصفهان از سمت خود برکنار شد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس برکنار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس روز سه‌شنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: با نظر اعضای شورای شهر گنبدکاووس، عظیم جزیده سرمربی فصل قبل تیم شهرداری جایگزین قره‌داشلی شد.

جمال‌الدین واحدی اظهار داشت: فعالیت سرمربی جدید تیم شهرداری گنبدکاووس از امروز آغاز خواهد شد و جزیده این تیم را در بازی هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال مقابل تیم آذرباتری ارومیه هدایت خواهد کرد.

وی بیان کرد: انتخاب اعضای کادر فنی برعهده سرمربی جدید خواهد بود اما براساس صحبت های اولیه در حال حاضر تغییری در ترکیب اعضای مربیان تیم به وجود نخواهد آمد.

طاهر قره داشلی از اول اردیبهشت امسال برای هدایت تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل جدید لیگ برتر والیبال انتخاب شده بود.

تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد، امسال برای چهارمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرد.

تاکنون بازیکنان زیادی از گنبدکاووس به رده‌های مختلف تیم ملی والیبال راه یافته‌اند که فرهاد قائمی و صابر کاظمی از مشهورترین آنها هستند.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نخستین و دومین فصل حضور در لیگ برتر در سال های ۹۷ و ۹۸ در رده هفتم و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال در جایگاه پنجم قرار گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار