اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان هفته آخر آبان در گرگان برگزار می‌شود.

اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر گلستان اواخر آبان برگزار می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان هفته آخر آبان ۱۴۰۰ در گرگان برگزار می‌شود.

فرشید مصدق، دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان آثار پذیرفته شده در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای این جشنواره را معرفی کرد.

آثار پذیرفته شده شامل «بالستیک زخم» به کارگردانی علیرضا شاکری از گنبد کاووس، «بروخا» به کارگردانی رضا پورتراب زاده از گرگان، «پنج ثانیه برف» به کارگردانی گروه بازیگران از گرگان، «رعنا و توت فرنگی های وحشی» به کارگردانی حمید مصدق از گرگان، «مادام بواری» به کارگردانی محسن مقامی از گرگان، «مضحکه شبیه قتل» به کارگردانی رعنا زیادلو و فاطمه برومند از گرگان، «نُه» به کارگردانی هومن صالحی از گرگان و «هبوط» به کارگردانی امید ابراهیمی از گرگان استت.

این آثار از بین ۱۸ اثر متقاضی و توسط اعضای هیئت انتخاب، معرفی شدند.

گفتنی رسول احمدی، احمد جندقی و سعید کاظمیان به عنوان اعضای هیئت انتخاب سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان و «صفر روحی» به عنوان ناظر هیئت انتخاب، معرفی شده اند.

همچنین چهار اثر برای بخش مسابقه تک گویی مردان، چهار اثر برای بخش مسابقه تک گویی زنان و پنج اثر برای بخش مسابقه تئاترهای کوتاه ویژه آموزشگاه‌ها و کارگاه‌های تئاتر معرفی خواهند شد.

جشنواره تئاتر گلستان در سه بخش اصلی صحنه ای، تئاتر کوتاه ویژه آموزشگاه ها و کارگاه های تئاتر و تک گویی مردان و زنان برگزار شده است.

برگزیدگان بخش صحنه ای به جشنواره منطقه‌ای تئاتر راه می یابند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار