دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر گلستان:

دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر گلستان گفت: سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان هفته آخر آبان ماه در گرگان برگزار می‌شود.

سی و دومین جشنواره تئاتر گلستان هفته آخر آبان در گرگان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24، فرشید مصدق به اظهار کرد: در راستای برگزاری، سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان اعضای هیئت انتخاب آثار این جشنواره انتخاب و اعلام شدند.

دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر گلستان افزود: رسول احمدی، احمد جندقی و سعید کاظمیان به عنوان اعضای هیئت انتخاب سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان انتخاب شده اند که انتخاب آثار رسیده به این جشنواره را برعهده دارند.

وی اظهارداشت: صفر روحی نیز به عنوان ناظر هیئت انتخاب سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان انتخاب شده است.

مصدق گفت: تاکنون ۱۸ اثر نمایشی در بخش صحنه‌ای ثبت نام اولیه کرده و آثار فیلم و مدارک خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در بخش مسابقه تک گویی زنان ۱۲ اثر و تک گویی مردان ۱۱ اثر ثبت نام شده است، افزود: در بخش مسابقه تئاتر کوتاه ویژه آموزشگاه‌ها و کارگاه‌های تئاتر استان نیز ۱۲ اثر ثبت نام اولیه انجام داده‌اند.

مصدوق ادامه داد: در روز (سه شنبه ۱۱ آبان) از سوی هیئت انتخاب ۸ اثر برای بخش مسابقه صحنه‌ای، ۴ اثر برای بخش مسابقه تک گویی مردان، ۴ اثر برای بخش مسابقه تک گویی زنان و ۵ اثر برای بخش مسابقه تئاترهای کوتاه ویژه آموزشگاه‌ها و کارگاه‌های تئاتر معرفی می شوند.

وی گفت: سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان هفته آخر آبان ماه در گرگان برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار