عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

*** ابعاد دیگری از حادثه ریزش مدرسه علی‌آبادکتول؛ از بی‌توجهی به اخطاریه‌ها‌ تا گودبرداری بدون مجوز ‌مالک زمین ‌

تسنیم نوشت: چند روزی از حادثه ریزش بخشی از مدرسه ابتدایی در شهر علی آبادکتول در استان گلستان می‌گذرد؛ حادثه‌ای که در آن ۲۲ دانش آموز و معلم مصدوم شده بودند. حالا هرچه از آن حادثه می‌گذرد ابعاد دیگری از تخلفات مالک زمین مجاور مدرسه مشخص می‌شود.

 

*** مالباختگان موجهای آبی گنبدکاووس نیازمند حمایت

صدا و سیما نوشت: تعدادی از سهامداران طرح موجهای آبی گنبدکاووس امروز با حضور در مقابل دادگستری گلستان در گرگان خواستار پیگیری مطالبه خود شدند.

 

*** برهم زنندگان آرامش در بازار استان گلستان نقره داغ شدند

تسنیم نوشت: در شرایط اقتصادی سختی که مردم با مشکلات زیاد مجبورند دست و پنجه نرم کنند، عده‌ای هم اقدام به سودجویی می‌کنند که دستگاه‌های نظارتی با جریمه ۳۰۰ میلیاردتومانی، برهم زنندگان آرامش بازار را نقره داغ کردند.

 

*** 2 تصادف منجر به فوت کمتر از یک هفته در گنبدکاووس/ حضور استاندار گلستان و دستور نصب فوری سرعت‌گیر در محل حادثه‌خیز

فارس نوشت: جانشین پلیس راه مینودشت گفت: متاسفانه در هفته گذشته دو تصادف در محدوده گنبدکاووس رخ دهد‌ که منجر به فوت شد. حسن صوفی کیا افزود: مسیر جاده گنبدکاووس به مینودشت به علت حجم سنگین ترافیک پرخطر بوده و اغلب در این‌ مسیر شاهد‌ تصادفات منجر به فوت هستیم.

 

*** تبدیل گلستان به قطب جدید تولید زیتون کشور نیازمند حمایت ویژه

ایرنا نوشت: شرایط اقلیمی و خاک گلستان برای توسعه باغ‌های زیتون بسیار مناسب است به طوری که این استان با برنامه‌ریزی علمی و حمایت دولت جهادی سیزدهم می تواند به یکی از قطب‌های جدید تولید این محصول در کشور تبدیل شود تا توسعه اقتصادی و افزایش اشتغالزایی را برای منطقه رقم بزند. 

 

*** گاز رایگان برای مشترکین کم مصرف

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: واحدهای خانگی که مصرف ماهانه آنها درماه‌های سرد سال کمتر از ۲۰۰ متر مکعب باشد گاز آنها رایگان خواهد بود.

 

*** جاده سلامت گنبدکاووس ایمن می‌شود

ایرنا نوشت: اعضای شورای ترافیک گنبدکاووس کلیات طرح ایمن‌سازی جاده سلامت در قسمت غربی کمربندی شهید صیادشیرازی این شهر را با نصب سازه‌های بتنی متناسب با مبلمان شهری در راستای ارتقای ایمنی شهروندان تصویب کردند.

 

*** باروت بلای جان مرغان سیبری/ روایت تلخ شکار ادامه دارد

مهر نوشت: هزاران پرنده مهاجر از سیبری، برای زمستان گذرانی به پهنه های آبی گلستان پناه می آورند اما بسیاری از آنها اسیر گلوله های سربی شده و سفر برای آنها به اتمام می رسد.

 

*** گلایه های ساکنان مجتمع ۳۰۰ واحدی در بندرگز/ ورود دادستانی

باشگاه خبرنگاران نوشت: عمل نکردن به تعهدات سازنده مجتمع ۳۰۰ واحدی در بندرگز ساکنان آن را با تنش هایی مواجه کرده است و آنها دست به دامن قانون شدند.

 

*** درآمد تلفن ثابت با هزینه های نگهداری آن در گلستان همخوانی ندارد

مهر نوشت: مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت: درآمدها در بخش تلفن ثابت با هزینه ها همخوانی ندارد و باید این اختلاف فاحش جبران شود.

 

*** ساخت خانه برای خانواده ۴معلول آق قلایی در مرحله نازک کاری است

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: ساخت خانه برای خانواده ۴معلول آق قلایی به اتمام‌ رسید و کار برای انجام‌ مرحله نازک کاری تحویل بهزیستی شد.

 

*** ۲۴ متجاوز به میراث فرهنگی گلستان دستگیر شدند

مهر نوشت: فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گلستان از دستگیری ۲۴ نفر در جرائم مرتبط با میراث‌ فرهنگی استان در مهرماه سال جاری خبرداد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار