فعال سیاسی اجتماعی گلستان گفت: در حال حاضر نیز آمریکا با راه‌اندازی جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و سایبری تلاش دارد تا مردم ایران را از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی روگردان کند.

آمریکا با جنگ سایبری درصدد روگردانی مردم از نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ عباسعلی تمسکنی‌زاهدی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی و مبارز با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز با بیان اینکه تبعید امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲ نقطه عطف و عامل پیروزی انقلاب اسلامی توسط دشمنان شد، اظهار کرد: امام خمینی (ره) شاهد تحقیر ملت ایران در سطح کشور بود و نمی‌توانست اهانت دشمنان به اسلام و مقدسات دینی را تحمل کند و برای ایجاد حکومت اسلامی و شریعت و دین به پاخاست.

وی تصریح کرد: وی برای حکومت اسلامی، زمینه‌سازی حکومت امام زمان (عج)، اعتلای کلمه‌الله و گسترش اسلام در جهان از آرامش و اسایش خود گذشت و با تحمل سختی‌ها، حبس و تبعید تلاش کرد تا نام ایران و ایرانی را پرآوازه کند.

فعال سیاسی اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: مردم در زمان حکومت شاهنشاهی از حقوق اولیه مانند آب، برق و زیرساخت‌هایی مانند جاده برخوردار نبوده و برای رسیدن مردم به حقوق خود و اجرای عدالت وی مبارزه با حکومت شاهنشاهی و آمریکا را آشکارا آغاز کرد.

* اگر ایران اسلامی مانند اسلام عربستان عمل می‌کرد هیچ‌گاه آمریکا علیه ایران تحریم‌های ظالمانه اعمال نمی‌کرد

وی ادامه داد: آمریکا و حکومت دست‌نشانده‌اش در ایران به امید اینکه امام خمینی (ره) را از مردم دور کرده و شعله انقلاب را خاموش کند وی را تبعید کرد اما این تبعید نقطه عطف و عامل پیروزی انقلاب اسلامی شد.

تمسکنی‌زاهدی با بیان‌اینکه پیروزی انقلاب اسلامی منافع قدرت‌های جهانی را‌ به خطر انداخت، ابراز کرد: علت دشمنی آمریکا با ایران به خاطر به خطر افتادن منافع این کشور با پیروزی انقلاب اسلامی بود، اگر جمهوری اسلامی به همه اهداف خود برسد مردم همه کشورها به تسعی از انقلاب اسلامی بر علیه حکومت‌های کشورشان قیام کرده و منافع قدرت‌های جهانی به خطر خواهد  افتاد.

این فعال سیاسی اجتماعی گلستان گفت: دشمنی‌های آمریکا با ایران به علت به خطر افتادن منافع خود است و اگر ایران اسلامی مانند اسلام عربستان عمل می‌کرد هیچ‌گاه آمریکا علیه ایران تحریم‌های ظالمانه اعمال نمی‌کرد.

وی قیام دانش آموزان در اوایل‌ انقلاب اسلامی را‌ نشانه عمق بینش انقلابی مردم دانست و افزود: خروج و قیام دانش آموزان و معلمان در اوایل انقلاب نشانه عمق بینش انقلابی مردم و به خاک و خون کشیده شدن آنها نشانه عمق کینه آمریکا و حکومت دست‌نشانده‌ش از مردم ایران بود.

* به گفته «سردار شهید سلیمانی» ما ملت امام حسین (ع) بوده و ملت امام حسین (ع) از هیچ چیز نمی‌هراسد چون راه روشن و هدف مقدس است/ دانش آموزان اگر دشمنی‌های دشمنان را‌ نشناسند گول تبلیغات اغواکننده دشمن را خواهند خورد

فعال سیاسی اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به انقلاب دوم مشهور بوده سبب شد تا آمریکا با راه‌اندازی جنگ‌های داخلی و تجزیه‌طلبان دشمنی‌ها و ضربه‌های خود را علیه ایران آشکار کند.

وی گفت: در حال حاضر نیز آمریکا با راه‌اندازی جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و سایبری تلاش دارد تا مردم ایران را از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی روگردان کند اما به گفته «سردار شهید سلیمانی» ما ملت امام حسین (ع) بوده و ملت امام حسین (ع) از هیچ چیز نمی‌هراسد چون راه روشن و هدف مقدس است.
تمسکنی‌زاهدی بیان کرد: دانش آموزان آینده‌سازان، مدیران آینده و پدران و مادران آینده سرزمین ایران اسلامی بوده و اگر دشمن و دشمنی‌های دشمنان را‌ نشناسند گول تبلیغات اغواکننده دشمن را خواهند خورد، آنها باید دشمن و اهداف او را شناخته و برخلاف آن عمل کنند، اگر دانش‌آموزان دشمن را خوب بشناسند به سرزمین و مردم کشورشان عشق ورزیده و با کار و تلاش میهن خود را آباد کرده و ایران را‌به قله افتخار می‌نشانند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار