بیکی گفت: راه مقابله با سلطه گری، خودباوری و اعتماد به نفس است که باید تفکر کرد و برداشته های خودمان باور داشته باشیم و با تولید علم و دانایی ها و توانایی های داخلی کشورمان را اداره کنیم.

راه مقابله با سلطه گری، خودباوری و اعتماد به نفس است

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی بیکی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: مقوله استکبار ستیزی یکی از مسائل فطری است، هیچ انسان آزاده ای به هیچ وجه تحت سلطه و فرمان استکباری کسی وارد نمی شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: خداوند انسان ها را آزاد آفریده و به آنها کرامت داده است، از سوی دیگر سلطه پذیری نیز از گناهان نابخشودنی است.

 

وی ادامه داد: انسان هایی که ظلم را می پذیرند و در برابر ظلم قیام نمی کنند کسانی هستند که خودشان این سرنوشت را انتخاب کرده اند و نباید جز خود کسی را ملامت کنند.

 

بیکی گفت: ١٣ آبان، روز استکبار ستیزی است، آمریکا در جهان امروز نماد استکبار و به فرموده امام راحل شیطان بزرگ است.

 

وی افزود: قدرت مستکبری که می خواهد برای تمام منابع و ذخایر جهان سلطه پیدا کنند و چونان زالو خون تمام ملت ها را بمکد، سلطه پذیری در برابر چنین قدرتی، مساوی با نابودی فکر، اسارت و فلاکت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان اظهار داشت: راه مقابله با سلطه گری، خودباوری و اعتماد به نفس است که باید تفکر کرد و برداشته های خودمان باور داشته باشیم و با تولید علم و دانایی ها و توانایی های داخلی کشورمان را اداره کنیم.

 

وی گفت: این مسئله جزو مسائلی است که هم مورد تاکید بنیان گذار جمهوری اسلامی، امام راحل و هم از توصیه های همیشگی مقام معظم رهبری است.

بیکی افزود: دستگاه های فرهنگی نیز باید ضمن گرامقاین روز نسبت به تبیین مسئله سلطه گری و سلطه پذیری برای نسل نوجوان و جوان اقدام کنند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار