حجت الاسلام بابامحمدی با اشاره به اینکه روز ۱۳ آبان برای ایرانیان یک روز پرخاطره برای مردم ایران است، گفت: روز ۱۳ آبان یک تاریخ مدون است.

۱۳ آبان یک روز پرخاطره برای مردم ایران است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «شهاب الدین بابامحمدی»، ضمن اشاره به اینکه روز 13 آبان برای ایرانیان یک روز پرخاطره برای مردم ایران است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: این روز، یک تاریخ مدون است، 13 آبان روز تبعید امام (ره)، روز دانش آموز و روز تسخیر لانه جاسوسی است که به روز «مبارزه با استکبار جهانی» نام گرفته است.

 

امام جمعه نگین شهر با یادآوری این مطلب که در رابطه با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، افزود: دانشجویان پیرو خط امام (ره) در 13 آبان سال 58 سفارت آمریکا در ایران را تسخیر کردند و 53 جاسوس آمریکایی که لباس دیپلمات به تن داشتند را گروگان گرفتند و بعدها معلوم شد که این افراد لباس مبدل پوشیده و جاسوس بوده اند.

 

وی اظهار کرد: این گروگان ها 444 روز در ایران نگهداری شدند و هرچه آمریکا تلاش کرد و واسطه فرستاد و هرچه تهدید کرد راه به جایی نبرد و در نهایت به اراده ایران این جاسوس ها آزاد شدند و با این حرکت ابهت پوشالی آمریکا در هم شکست و دنیا برای اولین بار متوجه شد آمریکا در مقابل ملت به پاخواسته ایران اسلامی، در رابطه با آزادی گروگان هایش، کاری نمی تواند انجام دهد.

 

حجت الاسلام بابامحمدی با اشاره به اینکه آمریکا با تسخیر سفارت خانه اش در دنیا تحقیر شد، گفت: روز 13 آبان یوم است چرا که دست نصرت الهی از آستین ملت ایران نمایان شد.

 

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره 13 آبان، گفت: روز 13 آبان روز برائت از آمریکا و برائت از همه زورگویان جهان است و ملت ایران در 40 سال هر سال باشکوه تر از سال گذشته اعتراض خود را علیه رفتارهای ظالمانه استکبار جهانی اعلام می کند، امسال هم با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس» را رساتر از گذشته سر می دهد.

 

امام جمعه نگین شهر افزود: خشم، انزجار و بیزاری خود را از استکبار جهانی اعلام می کنیم و ان شا الله مردم ایران اسلامی باشکوه تر از گذشته در تجمع 13 آبان حضور یابند و وظیفه خود را درباره این یوم الله عظیم به اجرا برسانند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار