علی رضائی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرگان در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز گفت:شهید فهمیده و دیگر شهدای دانش آموز نماد دلاوری و شجاعت نوجوانانی است که در دوران دفاع مقدس پا به پای بزرگترها، در میادین حق علیه باطل از خودگذشتگی و جانفشانی ها کردند.

عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدای دانش آموز شهرستان گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، علی رضائی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرگان در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز گرگان که در تاریخ ۱2 آبان ۱۴۰۰ در گلزار شهدای این شهرستان با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: شهید فهمیده و دیگر شهدای دانش آموز نماد دلاوری و شجاعت نوجوانانی است که در دوران دفاع مقدس پا به پای بزرگترها، در میادین حق علیه باطل از خودگذشتگی و جانفشانی ها کردند و نگذاشتند تا حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمنان و نااهلان بیفتد.
وی افزود: نوجوانان و جوانان امروزی باید این شهید نوجوان و دیگر شهدا و ایثارگرانی را که در اوج تحصیل و نوجوانی از همه چیز خود گذشتند تا از خاک و ناموس خود دفاع کنند را سرلوحه و الگوی خود قرار داده و ادامه دهنده راهشان باشند.
 گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم شهرستان گرگان،پرونده  1250 شهید، 4617 جانباز و 298 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار