مدیر کل کمیته امداد استان گلستان خبر داد:

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت: ۸۵ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان در کنکور سراسری سال جاری قبول شدند .

قبولی ۸۵ مددجوی گلستانی در کنکور ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری گلستان24 ،عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت:امسال ۲۶نفر از دانش آموزان مددجوی استان در دانشگاه‌های دولتی ،۱۸ نفر در دانشگاه فرهنگیان و ۱۰ نفر نیز در رشته‌های پزشکی دانشگاه‌های دولتی ( ۳ نفر رشته پزشکی، یک نفر دارو سازی و ۶ نفر در سایر رشته ها ) قبول شده اند.

بابایی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶هزار و ۸۵۶ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد گلستان هستند، گفت: در کنکور امسال۲۵۰نفر از مددجویان استان شرکت کردند که از این تعداد۱۶ نفر حائز رتبه زیر ۱۰ هزار را کسب کردند

وی با اشاره به قبولی ۸۵ دانش آموز تحت حمایت در کنکور سراسری سالجاری خاطر نشان کرد: دانش آموزان برگزیده با معرفی کمیته امداد از خدمات موسسات آموزشی در کنکور بهره مند شدند.

بابایی یاد آور شد بیش از ۱۰۰۰نفر از دانشجویان گلستانی در مقاطع کاردانی ،کارشناسی ،کار شناسی ارشد ،دکترا و حوزوی از خدمات آموزشی و تحصیلی کمیته امداد بهره مند می شوند.

بابایی با بیان خدمات کمیته امداد به دانش آموزان نیازمند گفت : این نهاد با پرداخت کمک هزینه ،تهیه پوشاک ،لوازم و تحریر ،ایاب و ذهاب ،تقویت بنیه تحصیلی و برگزاری کلاسهای آموزشی آمادگی کنکور و دانشگاه ، کمک هزینه تحصیلی و تامین شهریه دانشجویان گام های مهمی برای ارائه خدمات موثر به مددجویان در حال تحصیل برداشته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار