کارگاه آموزشی پیوند آسمانی با حضور 35 زوج جوان طلبه اهل تسنن بندر ترکمن به صورت مجازی برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی پیوندهای آسمانی برای زوج‌های جوان اهل تسنن بندر ترکمن

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان گلستان، کارگاه آموزشی پیوند آسمانی با حضور 35 زوج جوان اهل تسنن بندر ترکمن به صورت مجازی برگزار شد.
حجت الاسلام اشرفی معاون امور خانواده و معیشت مرکز خدمات استان ضمن تبریک فرارسیدن میلاد فرخنده پیامبر گرامی اسلام و امام صادق علیهماالسلام و هفته وحدت و تبریک پیوند آسمانی به نومزوجین ترکمن و با بیان برخی مؤلفه‌های زندگی حضرت رسول(ص) و حضرت ام‌المؤمنین خدیجه کبری سلام الله علیها به عنوان الگوی خانواده اسلامی، توجه به این الگوها را در شکل‌گیری زندگی سعادتمندانه ضروری دانست.
وی در ادامه هدف از این کارگاه‌ها را ارتقای سطح مهارت‌های زندگی خانواده طلاب عنوان و به برخی از خدمات فرهنگی و معیشتی ارائه شده توسط مرکز خدمات اشاره کرد.
گفتنی است این کارگاه با حضور حجج اسلام زارعی رئیس مرکز مشاوره سما وابسته به مرکز مدیریت حوزه علمیه، نودهی مدیر مرکز راهبردی تعالی خانواده وابسته به اداره کل تبلیغات و سرکار خانم حسینی مشاور و روان شناس، به عنوان مدرس و مربی برگزار شد و شامل کارگاه‌های مشاوره با موضوعاتی مانند: آموزش مهارت ارتباط مؤثر و دیگر مهارت‌های زندگی مشترک بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار