جامعه بزرگ ورزشکاران و جوانان بسیجی استان گلستان به مناسبت یوم الله سیزدهم آبان ماه بیانیه ای صادر کرد

بیانیه جامعه بزرگ ورزشکاران و جوانان بسیجی استان گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ متن بیانیه جامعه بزرگ ورزشکاران و جوانان بسیجی استان گلستان به شرح زیر می باشد:
باسمه تعالی
سیزدهم آبان 1358روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نماد مقاومت، ایستادگی و استکبار ستیزی ملت ایران و اعتلای هویت ایرانی- اسلامی خود در برابر زیاده خواهی قدرت‌های بیگانه و صحنه فرو ریختن هیمنه نظام غرب به سرکردگی آمریکا در برابر مردم مسلمانان ایران و انقلاب اسلامی است. روزی که با نثار خون های پاک شهدای دانش آموز , جاودان شد . در این روز دانشجویان پیرو خط امام ، با الهام از اندیشه های استکبار ستیز وضد استعماری امام همیشه زنده ، آخرین لانه فساد وجاسوسی شیطان بزرگ ، آمریکای جنایتکار را به تسخیر در آورد ند ، این حماسه چنان شکوهمند وکوبنده بود که امام راحلمان آن را انقلاب دوم وحتی بزرگتر از انقلاب اول یعنی سرنگونی رژیم شاهنشاهی دانستند.
این 13 آبان ها باید تا زمانی که دشمنی‌ها ادامه دارد، مورد بازخوانی و عبرت آموزی ملل دنیا به ویژه ملت ایران قرار گیرد و پیام ها و امیدهای تازه ایجاد شود که اگر روزگاری ملت ایران با عزمی جزم و فهمی انقلابی توانست از سد غول آمریکا بگذرد و سرنوشت خود را خود رقم بزند، امروز نیز می توان در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و لفاظی‌های آنها ایستاد.
لذا اگر ما هم در ایران در مقطع فعلی انسجام داخلی را بیش از هر زمان دیگری اهمیت دهیم و همراهی و هماهنگی بیش از پیش مردم، مسئولان و نخبگان فعال جامعه را تقویت نماییم، می توانیم به خوبی از این مرحله عبور کنیم، به شرطی که دشمن و عرصه طراحی های او را خوب بشناسیم و واداده و وامانده از مسیری که آمده‌ایم نباشیم و قدر و ارج موفقیت‌های رشک برانگیزی که در پرتو وحدت کلمه و رهبری رقم زده‌ایم را بدانیم و با خدعه خناسان و انقلابیون بریده و مرعوب، عزت ملی خود را به ثمن بخش نفروشیم.
، لذاماجامعه بزرگ ورزشکاران بسیجی استان گلستان با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری همگام درکنار عموم ملت ایران با بصیرت و درک انقلابی حضوری مداوم و گسترده داشته و همصدا با ملت های دیگر و تمام آزادیخواهان جهان با حضور حماسی خود در روز پنجشنبه 13 آبان ماه 1400 ساعت 10 صبح در مصلی نماز جمعه روز شناخت یزیدیان زمان، فریاد انزجار و کینه خود را از استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار سر خواهیم داد.
سازمان بسیج ورزشکاران و
اداره کل ورزش وجوانان استان گلستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار