نقاب ضدفرهنگی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آق قلا این بار در جلسه شورای فرهنگ عمومی کنار رفت، برخی مسئولان که دستشان از عملکرد خالی است گویا تمرکزشان فقط به تغییر تاریخ روزهای تقویم خوش است.

نقاب ضدفرهنگی مدیر آق‌قلا کنار رفت/ به جای تغییر نام ایام زخم‌های فرهنگی را التیام دهید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اسپی دژ، شورای فرهنگ عمومی که باید محلی برای تصمیم‌گیری بهبود مسائل فرهنگی و اجتماعی باشد اما برخی اعضای این شورا در آق‌قلا که دستشان از انجام فعالیت‌های مفید خالی است چاره‌ای جز تاخت و تاز به تغییر نام ایام ندارند و ناتوان از التیام زخم‌های اجتماعی و فرهنگی شهرشان هستند و 5 آذر همچنان قربانی سیاسی 20 شهریور می‌شود.

جلسه شورای فرهنگ عمومی در حالی در شهرستان آق قلا با حضور مدیران دستگاه‌های اجرائی برگزار شد که با یک حاشیه عجیب و غریب همراه بود.

در این جلسه محمود نسرکانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آق قلا در سخنان خود عنوان کرد که پنج آذر روز گرگان نیست و روز بیست شهریور روز گرگان است!؟ شهر غرق معضلات فرهنگی و اجتماعی است آقایان در جلسه شورا به فکر تغییر نام یک تاریخ از تقویم هستند، گویا مرهمی برای زخم‌های شهر پیدا نمی‌شود.

مسئولان بهتر است فرصت خدمت به مردم را غنیمت بدانند و وقت و هزینه بیت المال را صرف مسائلی که نیازی اظهارنظرشان ندارد تلف نکنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار