نخستین خانه فرهنگ شهرستان گمیشان، با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

نخستین خانه فرهنگ شهرستان گمیشان افتتاح شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، پیش از ظهر سه شنبه، نخستین خانه فرهنگ شهرستان گمیشان با حضور جمعی از مسئولان، افتتاح شد.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان در این آیین اظهارکرد: در اجرای سیاست‌های ابلاغی دولت و به منظور تاسیس یا تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین، اعتبارات ویژه‌ای به گلستان در سال ۹۸ جهت ایجاد خانه های فرهنگ تخصیص یافته و پیگیری آن در دستور کار اداره کل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری گلستان قرار گرفت.

الهام سادات خاندوزی افزود: از سرجمع اعتبار ۶ هزار و ۳۰۰ میلیونی این طرح برای کل استان، مبلغ ۳۹۰ میلیون ریال سهم شهرستان گمیشان بوده که تجهیزات مورد نیاز آن در سال گذشته توسط استانداری خریداری و تحویل شد.

وی بیان کرد: مقرر است فعالیت‌هایی در قالب‌، مشاوره، آموزش، کلاس های فرهنگی توسط شهرداری با همکاری سایر ادارات شهرستان و با فعال سازی موسسات غیر دولتی برای ساکنان این مناطق صورت پذیرد.

گفتنی است این افتتاح از برنامه های جانبی سفر عبدالرضا چراغعلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان به گمیشان و دیدار چهره به چهره با مردم منطقه بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار