به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گلستان، به مناسبت ۱۳ آبان، سالروز مبارزه با استکبار جهانی اقدام به انجام ویژه برنامه‌هایی با همین موضوع کردند.

ویژه برنامه های مراکز فرهنگی هنری کانون استان گلستان در ۱۳ آبان ۱۴۰۰

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گلستان، به مناسبت ۱۳ آبان، سالروز مبارزه با استکبار جهانی  اقدام به انجام ویژه برنامه‌هایی با همین موضوع کردند.

کارگاه بحث آزاد در مرکز دلند

مرکز فرهنگی هنری کانون دلند با دعوت از نوجوانان دختر و پسر، اقدام به برپایی کارگاه بحث آزاد با موضوع ایران پایدار کردند.

در این روز مربیان ضمن معرفی وقایع ۱۳ آبان، در خصوص اینکه چگونه می‌توانیم با عملکرد خود به ساخت ایرانی آزاد و پایدار کمک کنیم، بحث و گفت‌وگو کردند.

همچنین در این روز با دعوت از دانش آموزان کودکمدرسه ترنم، جشن روز دانش آموز در مرکز برگزار شد و آنها از نزدیک با فعالیت‌های مانند  قصه گویی، اجرای نمایش خلاق، بازی و سرگرمی آشنا شدندو در پایان به آنها جوایز فرهنگی اهدا شد.

 

 

محفل ادبی«جوانه‌ها در پاییز» در کانون گنبدکاووس

همزمان با روز دانش‌آموز، نشست شاعران و نویسندگان نوجوان با عنوان « جوانه‌ها در پاییز به همت مراکز گنبدکاووس و به صورت حضوری در در کانون فرهنگی تربیتی شهید رجایی این شهرستان به صورت عمومی برگزار شد.

بر همین اساس اعضای نوجوان حاضر در این نشست، آثار خود را در قالب شعر، دلنوشته و داستان کوتاه با مضامین ۱۳ آبان ارائه و مورد بررسی قرار دادند..

دف‌نوازی، پخش نماهنگ معرفی شخصیت و معرفی ایام و وقایع توسط مربیان و اعضا از دیگر برنامه‌های این روز به مناسبت بزرگداشت روز ۱۳ آبان بود.

در پایان لوح یادبود و هدیه‌ای به اثرخوانان و شرکت‌کنندگان برنامه از سوی مدیر آموزش پرورش گنبدکاووس اهدا شد.

 

 

کارگاه نقاشی «به رنگ استقامت» در مینودشت

مربیان کانون پرورش فکری مینودشت همزمان با حضور در راهپیمایی بزرگداشت روز دانش آموز و ۱۳ آبان اقدام به برگزاری کارگاه نقاشی با عنوان «به رنگ استقامت» کردند.

در این برنامه کودکان و نوجوانان با آغشته کردن دست‌های خود به رنگ‌های سبز و قرمز پرچمی زیبا را به‌وجود آورده و یاد و خاطره‌ی شهدای دانش آموز را گرامی داشتند.

همچنین نوجوانان مرکز با حضور در جوار گلزار شهدا و غبار روبی مزار شهید دانش آموز «مجتبی اکبری» یادوخاطره‌ی ایشان را زنده کردند.

 

 

طنین سرود جمهوری اسلامی ایران اعضای مرکز بندرگز در راهپیمایی

گروه سرود متشکل از اعضای مرکز بندرگز، با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان به اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

معرفی وقایع، معرفی کتاب و همچنین تشکیل کارگاه کاردستی و  ساخت مترسک از دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط مربیان مرکز بندرگز بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار