در دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان با مدیرکل برنامه‌ریزی تلفیقی وزارت نیرو، از پیگیری گنجاندن خرید تضمینی آب شیرین شده از دریای خزر برای شرب استان گلستان در موافقتنامه مرتبط خبر داده شد.

تاکید بر خرید تضمینی آب شیرین شده از دریا برای شرب گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "یزدان رضائی" مدیرکل برنامه‌ریزی تلفیقی وزارت نیرو در این دیدار، ضمن تشکر از زحمات مجموعه آب منطقه‌ای استان در بحث مدیریت منابع آب در استان در سال خشک جاری، در خصوص اعتبارات سال 1401 با توجه به وضعیت کشور توضیحاتی ارائه کرد و در ادامه، از پیگیری گنجاندن خرید تضمینی آب شیرین شده از دریای خزر برای شرب استان گلستان در موافقتنامه مرتبط خبر داد.
"سیدمحسن حسینی" مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان اظهار کرد: پیگیری نحوه اعتبارات سال 1401 و موضوع خرید تضمینی آب در موافقتنامه مرتبط با آب شیرین‌کن در وزارت نیرو از جمله مباحث عمده در این جلسه بود.
وی افزود: امید است، سازمان برنامه و بودجه کشور هم با موضوع خرید تضمینی آب در گلستان از طرح آب شیرین‌کن موافقت و در ادامه با مطالعه اجمالی این طرح، اسناد و مدارک را به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای فراخوان سرمایه‌گذار در این بخش تحویل دهیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار