رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان گفت: از ابتدای سال تاکنون طی سه مرحله ۳۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه ۷ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی استان پرداخت شده است.

پرداخت ۳۰ میلیارد تومان وام‌ قرض الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد کوهستانی درگفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: حدود۵۰ هزار نفر بازنشسته مستمری بگیر اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی استان قراردارند که امسال ۵۵ هزار نفر تحت پوشش بیمه های تکمیلی درمان و بیمه عمر حوادث قرار گرفتند و تا ۳۰ آبان قرار داد آنها به پایان می رسد.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه ۷ میلیون تومانی بدون ضامن در سه مرحله به بازنشستگان استان پرداخت شده است. بازنشستگان برای دریافت این تسهیلات نیازی نیست به تامین اجتماعی مراجعه کنند و فقط کافی است به کانون های بازنشستگی در شهرستان ها مراجعه کنند.

کوهستانی با اشاره به فعال بودن ۱۱ کانون بازنشستگی در شهرستان‌های استان گلستان بیان کرد: وام هایی که به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت می شود نیاز به ضامن ندارد و مبلغ اقساط نیز از حقوق آنها کسر می شود. بازنشستگان می توانند برای ثبت نام به سایت مربوطه مراجعه کرده و پس از ثبت نام کد رهگیری دریافت کنند.

وی افزود: قبل از شیوع ویروس کرونا همه ساله برای بازنشستگان طرح کرامت رضوی و المپیاد ورزشی  انجام می شد که از اسفند سال ۱۳۹۸ به علت همه گیری این بیماری، این خدمات لغو شده و انشالله بعد از کرونا و مهیا شدن شرایط حتما طرح کرامت رضوی و المپیاد ورزشی برای بازنشستگان استان از سر گرفته خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار