پرونده های کمکهای اعتباری گیاهان داروئی شهرستان ترکمن طی نشستی با حضور فرماندار و سایر مسئولین ذیربط شهرستانی صبح امروز شنبه 22 آبان در محل دفتر فرماندار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بررسی وضعیت پرونده های کمکهای اعتباری گیاهان داروئی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سیدصادق شیرنگی فرماندار  با اشاره به ایجاد اشتغال و پایداری اشتغال ایجاد شده در شهرستان  اظهار کرد: تولید گیاهان داروئی هم از لحاظ ایجاد اشتغال و سود آوری برای کشاورزان حائز اهمیت است و مدیریت جهاد کشاورزی برای توسعه سطح زیر کشت و کیفیت محصول باید تلاش مضاعفی را معمول دارد و از طرفی بنگاههای اقتصادی باید از لحاظ مالی این صنعت را پشتیبانی نمایند چرا که هیچ صنعتی بدون پشتیبانی مالی موفقیت لازم را کسب نخواهد کرد.
وی از مدیریت جهاد کشاورزی و رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان خواست با همکاری هم تلاش کنند تا گره از مشکلات کشاورزان باز کرده و به شکوفایی کشاورزی شهرستان کمک کنند.
فرماندار تاکید کرد در خصوص پروندهای مورد بحث هم مدیریت جهاد کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید موارد مورد اختلاف را سریعا حل و فصل کرده و درجهت رضایت ارباب رجوع تلاش کنند.
مصوبات :
1-    مقرر گردید پرونده های ارجاعی از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان با نهایت آگاهی از شرایط اخذ تسهیلات و همکاری به صندوق کارآفرینی امید ارجاع گردد تا ارباب رجوع از بابت اتلاف وقت در سیر مراحل اخذ تسهیلات دچار وقفه و احیانا نارضایتی نشوند.
2-    صندوق کار آفرینی امید یک نسخه از شرایط اخذ تسهیلات را در اختیار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جهت آگاهی کارشناسان جهاد کشاورزی و کشاورزان قرار دهد تا روند تشکیل پرونده بهتر صورت گیرد.
3-    همکاری و هماهنگی بین کارشناسان مدیریت جهادکشاورزی و صندوق باید در سطح عالی باشد تا کوچکترین وقفه ای در مراحل اخذ تسهیلات به عمل نیاید.
4-    صندوق کار آفرینی امید با نظر به ایجاد اشتغال و توسعه صنعت کشاورزی درخصوص پرونده های ارجاعی اقدام لازم را معمول دارند.
5-    درخصوص پرونده های مورد بحث طبق توافق به عمل آمده در جلسه اقدام تا سریعا افراد تسهیلات مورد نظر را اخذ نمایند.     

 

ارسال نظر

آخرین اخبار