استاندار گلستان گفت: در استان هدف‌گذاری شده تا به رتبه نخست پوشش واکسیناسیون هم در دوز اول و هم دوز دوم در سطح کشور برسیم.

هدف‌گذاری گلستان برای رسیدن به رتبه اول پوشش واکسیناسیون

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی‌محمد زنگانه امروز شنبه ۲۲ آبان ماه در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گلستان اظهار کرد: کارگروه‌های ذیل ستاد استانی مقابله با کرونا باید فعال شوند و در جلسات آینده گزارشات اقدامات خود را ارائه کنند.

وی افزود: طی هفته گذشته وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی مشاغل کاهشی بوده که مقرر شد نظارت بر این مشاغل تشدید شود و برخوردهای لازم صورت گیرد.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان مطلوب است، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی نسبت به تزریق واکسن از طریق صداوسیما، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بیشتر خواهد شد.

زنگانه خاطرنشان کرد: در برخی شهرستان‌ها، نقاط خاصی وجود دارد که پوشش واکسیناسیون در آنجا پایین است که قرار شد معتمدین محلی و افراد ذی‌نفوذ به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده و نقطه‌به‌نقطه به موضوع ورود کنند.

وی تأکید کرد: طرح شهید سلیمانی همچنان با جدیت در استان دنبال خواهد شد.

استاندار گلستان بیان کرد: با توجه به اینکه کشور در آستانه ورود احتمالی به پیک ششم قرار دارد، از هم استانی‌ها درخواست داریم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه جدی داشته باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار