معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت : شرکت‌های حمل و نقل و رانندگانی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند جریمه می شوند.

جریمه در انتظار شرکت های حمل و نقل و رانندگان متخلف

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، ایوب میرشاهی معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت : با توجه به احتمال ورود موج ششم کرونا به کشور نظارت برعملکرد شرکت‌های مسافربری در استان افزایش یافته است و با جدیت بیشتری این موضوع را پیگیری می کنیم.

او ادامه داد: همه متصدیان شرکت‌ها، رانندگان، مهمانداران و مسافران ملزم به رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک  هستند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: در صورت مشاهده تخلف از سوی راننده، تخلفات وی در قالب کمیسیون ماده ۱۱، تخلفات مالک خودرو در قالب کمیسیون ماده ۱۴ و تخلفات شرکت‌های مسافربری در قالب کمیسیون ۱۲ بررسی و جریمه خواهند شد.

مهندس میرشاهی در انتها اضافه کرد: از ابتدای سال جاری ۲۰ کمیسیون تخلفات برگزار شده است که تاکنون ۷ رای برای مالکان وسایل نقلیه، ۱۰ رای برای رانندگان و ۳ رای برای شرکت‌های مسافربری ثبت شده است.

از همه ناوگان‌ها و شرکت‌های حمل و نقل از ابتدای شیوع ویروس کرونا به صورت مستمر از طریق کارکنان اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان گلستان و انجمن‌های صنفی تحت نظارت و از آنهابه طور مستمر بازدید میدانی صورت می‌گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار