کشمیری برنامه های بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی در استان گلستان را اعلام کرد.

برنامه های بیست و نهمین دوره هفته کتاب در گلستان اعلام شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ عادله کشمیری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و بیست و نهمین دوره هفته کتاب در استان گلستان برنامه های مختلفی پیش بینی شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: غبار روبی گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در تپه نورالشهدا و دیدار با اعضای انتشارات نورالشهدا از برنامه های نخستین روز هفته کتاب و کتاب خوانی در گلستان است.

 

وی ادامه داد: دیدار با اعضای انتشارات احرام، نشست با نویسندگان انجمن ادبی هوران، برگزاری آیین اختتامیه کتاب سال و تجلیل از خادمان حوزه نشر و کتاب، تجلیل از کتابداران و روحانیون و فعالان کانون مساجد، نشست کتابخوان در کتابفروشی، معرفی مشاغل مرتبط با کتاب از طریق بازدید مهدهای کودک، دیدار از کتابخانه شخصی(زندگی با کتاب) و آیین روز کتاب گردی از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در استان است.

 

کشمیری، مصاحبه مدیرکل با صدا و سیما به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، برنامه شب های دانایی رونمایی و معرفی کتاب ها استانی در فضای مجازی (هر شب یک کتاب)، برگزاری معرفی و آشنایی با اپلیکیشین های کتابخوان با همکاری ناشر الکترونیک اشکاف (در فضای مجازی)، اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی و برگزاری 3 پویش کتابخوانی در سطح استان را از برنامه های دیگر هفته کتاب و کتابخوانی در استان برشمرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار