رسیدگی با تاخیر به مشکلاتی مانند ترکیدگی مکرر لوله‌های آب و قطعی شبانه آب برای برخی شهروندان گرگانی مشکلاتی ایجاد کرده است.

ترکیدگی مکرر لوله‌های آب شرب صدای شهروندان گرگانی را در آورد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، تعدادی از شهروندان گرگانی در تماس با باشگاه خبرنگاران جوان از ترکیدگی لوله‌های آب شرب در مناطق مختلف شهرستان گرگان خبر دادند و از رسیدگی با تاخیر اداره آب و فاضلاب گلایه کردند.

تعدادی دیگر از شهروندان هم از قطعی ۱۰ ساعته آب در برخی مناطق گرگان مانند کوی ملل خبر دادند.

قربان غلامی رئیس شرکت آب و فاضلاب گرگان در این رابطه گفت: مشکل ترکیدگی لوله‌های آب به فرسودگی شبکه آب رسانی ربطی ندارد بلکه مربوط به جنس لوله‌های آبی است که مورد استفاده قرار دارد و کیفیت خوبی ندارد.

او افزود: این موضوع نه تنها در سطح شهر گرگان و استان بلکه مشکلی است که در تمام کشور وجود دارد.

غلامی ادامه داد: کیفیت تولیدات لوله‌ها در کشور پایین آمده است و در تمام نقاط کشور از همین جنس لوله‌ها برای آبرسانی استفاده می‌شود.

او در رابطه با تاخیر دررسیدگی به ترکیدگی لوله‌ها گفت: مشکلات ترکیدگی اگر مربوط به شهر گرگان باشد در کمتر از ۲۴ ساعت رفع می‌شود، اما زمانی که شبکه نیاز به تعویض دارد باید هماهنگی‌هایی برای تامین لوازم و همچنین هماهنگی با شهرداری برای حفاری انجام شود.

غلامی ادامه داد: عمق لوله‌های ما حداقل ۱۳۰ سانتی متر است و اگر زمانی نشتی آب رخ دهد آب به سمت بالا راه پیدا می‌کند و قابل تشخیص هست.

او در رابطه با قطعی شبانه آب گفت: انتظار داشتیم هوا سردتر شود و به بارندگی‌ها اضافه شود و مشکلات بی آبی کمتر شود، در ۷۵ درصد شهر این مشکل برطرف شده است و در مناطقی که حل نشده است نیاز به بررسی است تامشکل رفع شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار